onsdag, februari 29, 2012

Bra dag på många sätt.

Mår i dag? Status på måendet=4   på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = Varm som tusan. Känner inte ens skillnad mellan rumsvärmen och utomhusluften när jag öppnade balkongdörren.


Hade väldigt lite värk i morse och på dagen, men nu har jag ont och rör mig konstigt också. Brukar få en obalans i kroppen när hela kroppen gör ont. Har lärt mig att jag inte ska försöka pilla med saker då eftersom jag tappar, missar målet och är till allmän fara i värsta fall:)


Är glad och de här ångest, gråtkänslorna och mörkertänket är som bortblåst.
I dag kom jag i håg att inte stressa fram något prestationskrävande och har bara låtit mig vara.
Låtit saker komma hur som och låtit bli att reagara på dem med t.ex att spänna mig.
Lade inte upp några auktioner på Tradera t.ex. Skrev några inlägg i forum och på facebook, men utan någon som helst eftertanke. En skön bara-vara-dag.


Over and out!
Har numera en röd likadan lampa model lite mindre.:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida