fredag, januari 20, 2012

Vill leva livet och inte bara vara levande.

Mår i dag? Status på måendet=4   på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är = pendlar väl mellan 0 och -1 grad kan jag tänka mig?


Har mått bättre senaste veckan, på så sätt att jag känner det som att jag har en starkare kärna mitt inne i kroppen, men ändå varit helt overksam. Ogillar det läget skarpt. 
När jag har försökt att röra på mig har jag vält ut saker och tappat saker och dessutom fimpat sprattlande glödbitar på golvet när jag tjuvrökt inomhus och det känns som om mina armar är utstående propellervingar i stället för något som jag styr själv över som är närmre kroppen med små smidiga vinklingar på handen för att fatta tag i det jag vill och rikta händer och armar på ett smart sätt.


Det är alltså inte riktigt bra trots att det blivit kallare väderlek. Tycker att jag haft gränslöst mycket otur med att ha värk hela sommaren, hösten och nu snart hela vintern. VARJE DAG.


Ligger i soffan och bara överlever. Lever ju inte ett liv utan förlorar ett krig. (ny boktitel om jag en vacker dag skriver nån:)


Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida