måndag, januari 30, 2012

Öron som krånglar

Mår i dag? Status på måendet= 2 på en skala 1-5
1 är helt värkfri och glad.
2 ledvärk och glad
3 ledvärk och ledsen
4 värk överallt men glad
5 värk överallt men ledsen
väderleken är =kallt som tusan och jag vet inte exakt grad, men har bara lite ont i händerna vilket nog beror på att jag skrivit för mycket för deras bästa och mindre på vädret denna gången.


Har dock ont i vänstra örat som är mitt enda hörande öra( utav två;)  Trots att dagen såg ljus ut vad det gäller att orka med bostöd i dag så orkade jag ingen längre stund, eftersom att så fort jag går upp och rör på mig, så känner jag mig skitsjuk och som om jag har feber och så gör örat ont.


I morgon blir det nog en tur till husläkerskan för koll av trummhinnan. Den är lite misshandlad sen tidigare öroninflammationer och insättningar av rör i trumhinnans mitt så kanske jag ska ha lite pencillin ändå?!


Som barn åt jag sulfa. Fy yäck vad det smakade illa alltså:-/


Nu måste jag vila. Har varit vaken sedan kl 4 i morse och än tar inte kvällsdosen med värkmedicin. Kan i bland ta ett par timmar och ännu längre innan de verkar. Trist men så är det.


Over and out and see ya soon again!!!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida