lördag, juli 24, 2010

Alla sover utom 1

Mår i dag? Nedsövd hela dagen lång. M sover och jag sover och det är onormalt liv helt enkelt.
Han har värk i hela kroppen, jag har värk i hela kroppen, men han har åtminstone jobbat 11 dagar på raken på nätterna. Långa nattskift också, så det är mer förståerligt.

Inte många knop blir gjorda här i huset så att boendestödet kommer hit 1 gång i sommar kommer bara kunna bli bra. Trodde vi skulle prestera lite själva under deras semester eftersom att M också har semester men förra ledigheten  gick åt att sova, måla några dagar och sen sova mer och så var det visst en tur till Gotland på 1 vecka också.
Nu åker dom till Gotland igen om nån vecka. Inte nåt fel i det och skönt att få se något annat i livet än vårat hemskt nerstökiga hem. Vi gör ju ändå ingenting här hemma i alla fall menar jag.

Är orolig för det här. Tror inte att andra utifrån kan förstå HUR mycket denna oföretagsamheten gör mig sjuk av ångest och jag tror även övrig familj lider grymt av att ha det så här men dom säger inte så mycket som jag om saken s a s.
När jag var frisk / friskare så var det kliniskt rent här hemma och allt blev gjort. Typ-* städa städa varje fredag och så varje jul. Det tycker jag är kul. -* Visserligen klarade jag inte av att både städa och träffa folk samma dag, eftersom att jag samlade i hop hyperfokus och det kan bara användas till 1 sak i taget s a s. När man har ADHD menar jag då. Vad ni andra fixar vet jag inget om.:-)

Tror inte att någon av alla utbildade experter kan se vårat stödbehov. Det som förvillar är ju attityden och sättet vi har då vi pratar och hur på vilket sätt vi ber om hjälp. D.V-S inte alls. Finns inget svårare än att be om hjälp tycker jag.
Usch!

Nu ska jag äta frukost. skojar..det blir matlåda så här dax. ;)
Bild ska förstås in här okej okej....kommmer...
drömma på kan man fortsätta med. Blir ändå alrig utav som det verkar nu. Rörigt är det i alla fall..heheh..;)))

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida