fredag, juli 16, 2010

sover fortfarande

Mår i dag? Vet inte eftersom att jag sover mesta tiden.
Sambon undrade just hur länge jag har sovit då han varje gång vaknat sett mig sova. Han har jobbat nätter i flera dagar.
Verkar i alla fall som att jag skrev här den 15:e senast.
Har nog inte värk i armarna då det borde visats sig nu tycker jag. Har rätt mycket smärtlindring.
Dock blev jag av med alla antideppressiv medicin då jag dels tog av de starka värktabletterna och inte av mina vanliga som förutom att de ger lindring även påverkar signalsubstanserna i hjärnan antideppressivt.
Och mina vanliga antideppiller tog slut.
En mycket älskad men väldigt trött nattarbetande sambo begav sig till apoteket och nu har jag kastat i mig av den medicinen, eftersom att jag drömmer deppiga drömmar.
Bl.a skulle jag inte bli gift och om jag ändå skulle propsa på att bli det så skulle jag inte få ha på mig en 12-kaliber bröllopsklänning. I min dröm fanns det en sån uppdelning av klänningar.
..*Gör stora förvånade ögon*  %-)


En död f.d pojkvän skulle gifta sig med en av mina nätvänner. Han grät därför att alla som han var släkt med hade glömt bort honom och för att blivande frus 12 syskon inte kom på brölloppet och han skulle således inte kunna sätta på någon av dem????? Jag föreläste om att det ej var 1970-tal längre och trohet stod högt på dagordningen nu på 2000-talet, även om han nog fått sett att det mest var en ide i folks fantasi.

Sen fick jag gå bakom lillbabs nerför en trappa och vi var barbenta. Journalisterna fotade hennes i deras tycke smäckra spiror och en journalist höll tag i mitt lår medans jag gick. Jag fattade inget först men sen förstod jag att mitt ena ben fotades för fulla muggar. Yey! Blev lite smickrad där.:-))

Senare fick jag vara med om en skojig auktion IRL där man kastade upp sina grejer på ett bord. Jag missade att prissätta dom så alla utrop blev 1 krona. Kände mig förargad då jag inte var ett dugg förberedd på detta.

Sen hade jag glittrande nätstrumpor på mig som man ordnat med i dataprogrammet Paint shop pro med verktyget antiqe glass. Jävla snygga strumpor tyckte jag och ville inget annat ha på mig.

Vaknar och är åter 51 år igen och men ändå kanske inte, mig själv.
Over and out! Heslt ur säng helt och hållet!!!!!!!
Bild..suck..vänta

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida