söndag, juli 04, 2010

Jobbigt i värmen

Mår i dag? Något bättre än i går. Inget illamående längre eller sömnglupskhet. Skippade de starkaste medicinerna. Insatte mina vanliga igen i stället.
De har påverkan på signalsubstanserna i hjärnan och gör mig gladare. Vet inte hur jag ska göra om det visar sig att jag blir deppig om jag slutar att ta dem och börjar med dom nya?

I dag är det nog bara värmen i sig som stör mig. Förmodar att den kan plåga även friska på samma sätt?
Försöker att målprogrammera mig att ställa mig i duschen och bli av med sjukdomsdoftandet den vägen och sen gå ut och lägga mig i solskenet. Något som tycks bli oöverstigerligt. Men man vet ju aldrig. Dock är klockan eftermiddag redan.
Domningarna är dock kvar. Otäckt när det domnar mitt i magen där auorta går som ett rör rakt igenom. Mina bh:ar skär in just där och med  en sådan här pass tung byst (säkerligen minst 8 kilo) så vet jag ju inte hur högt trycket inåt blir. Slänger oftast av mig bh när jag kommer i håg att det kan vara den som trycker så att jag mår dåligt. Även skrivbordsskivan här känns otäck att ens nudda magen med.

Ska sitta helt stilla och fylla en påse med ca 500 pärlor som jag har sålt utav mitt överflöd här hemma. Samlingen börjar bli riktigt snygg men den ska även vara lagom. Köper alltid för mycket av olika sorter, för att det är billigare att köpa många och att det sällan säljs i mindre kvantiteter. Köpte små underbara askar, genomskinnliga med många små djupa fack. Kostade bara 6.90 styck. De ska fyllas på med så att jag bara behöver ta fram dem när det ska pysslas här hemma och inte hela tunga lådan som sen står framme för att ingen orkar bära den tillbaka till sin plats och sen tas delar ut ur den och sprids ut över hela vardagsrumsbordet som sen står så i månader och det blir bara grisigare och grisigare ju längre tiden går.

Intressant va? ;o)) Vad fan ska man skriva om då, när man inte har något liv? Kanske hålla käft helt? Jomen det är lixom inte min stil.
Sorry om ni behövde läsa allt detta. Oftast skriver jag så här och det är inte kul kan jag tänka mig, att läsa. Men men och inga kvinnor. Något som är viktigt kanske då och då döljs i pladdret och går att gå tillbaka till om man behöver minnas något.

Nu har jag ingen vänsterhand kvar längre. känner bara smärta och ingen hand så over and out! p.s kan låna dockans hand om det kniper..hihi;o))

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida