torsdag, juli 15, 2010

Bara trött.

Mår i dag? Sömnig. Sov hårt länge och rätt så gott, men drömde att jag gjorde mig osams med min stackar söta mamma:-(
Har 2 okoncentrerade trötta dagar på raken här. I går med värk  i dag ej knappt nån värk, men aptrött.
Måste nog finna mig i att bli sängliggande varje gång jag gör något fysiskt som sist tror jag det var att jag var ute och vattnade blommorna på tomten och packade nån auktion.
1 dag aktiv 2-3 dagar sängläge, glupandes efter sömn och vila för musklerna.
Det är INTE KUL och när jag vaknar så är det bara piss och skit på tv. Vara tvungen att ligga där blöt av svett är inte människovärdigt. Klaga klaga klaga bortskämd till tusen är jag. När det finns dom som är helförlamade så bör jag vara jävligt tacksam över att kunna stå på bena var 4:e dag så det så. Nu slutar vi tycka synd om oss plankie!! BASTA!

Bilder jag lägger upp här har ingen mening och talar ej till någon,. De bara slumpplockas .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida