torsdag, juli 08, 2010

MVG till mina bra dagar

Mår i dag? Toppen förutom svett och trött för att jag inte har sovit, men ingen sjuklig trötthet som jag burit på de senaste låt säga 10 åren.
Säkert ännu längre sen men ändå.
Har missat att berätta här om HUR fucking jäkla bra jag har mått.
1 dag mådde jag så pass att jag omedveten om vad jag gjorde under tiden jag utförde det , bar omkring och städade saker i ett av rummen här.
Götapetter och dra mig baklänges på en liten spade, vad konstigt+??!!
Är det verkligen höjd levaxindos som kan åstakomma allt detta så ska jag kyssa det pillret godmorgon varje morgon till frukost.:-)

Den malande värken som varit som sår i vävnaderna i hela min kropp har dunstat. Kvar finns så klart värken i armarna, men den kan jag kanske stå ut med . Om jag slipper all den andra skitvärken som varit så hemskt under så lång tid av mitt liv.

Fan nu strejkar vänster handled. Måste lägga ner skriveriet.
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida