måndag, maj 18, 2009

kostdoktorn, länka, läs & trivs

I dag mår jag= Skiiiitbra igen. Måste pågått länge utan min vetskap.*grin*:O

Nu ska min mage bort.
Kosta vad det vill, men kostdocktorns sida ligger nu som startsida på min nätsurfmaskin (dator).
http://www.kostdoktorn.se/

Har fått otrooolig hjälp av medicinen diclofenak (voltaren).
Tar ju bort all ledvärk och annan värk också som det verkar.
Är så FÖRVÅNAD.

Kan det vara möjligt verkligen att de har jätteeffekt om man äter dem 2 st om dagen under en period, än om man som jag gjorde, felaktigt, åt 1 om dagen och när inte det hjälpte så skippade jag dom helt och hållet.
DUMT NOG!
Hörrni!
GÖR ALDRIG SÅ SOM JAG.
PROVA SAKER OERHÖRT NOGA, I FALL NI HAR KRONISK VÄRK.
Man kan ju helt uppenbart missa av att döma ut något för snabbt.

Synd att de ger sig på tarmslemhinnan, när dom är så här bra:-(

Får ta magsyratabletter i depotmodell och de måste sväljas samtidigt som diclofenak-pillret för att skydda och så att man hinner känna magontet.

Nu domnar händerna men det skiter jag i och fortsätter att skriva...hehe...om en stund...tar en liten vilopaus....:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida