fredag, april 24, 2009

Mår fantastiskt. Är smärtfri


I dag mår jag= Mår så bra som jag bara kan må!

Värken är som bortblåst.

Jag satte mig hårt på en stol i förrgår och det small till som av ett pistolskott och just då slutade det ju inte att värka, men efter en hel natts sömn så vaknade jag med enorma krafter och ingen ledvärk alls.

Nästan som jag tror att jag drömmer.

Har lite ont i händerna, men det beror nog på att värmen stiger utomhus.

Och på att jag satt i hop en massa smyckesänglar.

:-)

Gjorde ett halsband i mocka och guld-detaljer, när jag ändå var i farten.

Det känns som jag legat och förberett en massa pärlprojekt de senaste året och nu först fick jag chansen och då svämmade kreativen över.


Har stökat till här ännu värre nu. Och är ganska överaktiv och snurrig i hela huvudet.

Ska nog sova. I går var jag överaktiv och vaken.

Tacka fan för det! Har kanske inte fler chanser på länge i fall värk återvänder, men då har jag motmedlet morfin att ta till om det kniper.


Ovar and aut..(gotengelska)!

Bild..näe jag blir så trött....måste jag..okidå..Jag ska köpa en spåkula åt mig själv av en tjej som lagt undan den till mig i över 1 år nu. Den väger 12 kilo..wow! Är SÅ nyfiken på den..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida