tisdag, mars 31, 2009

Handelsplatsen strejkar


I dag mår jag=ledvärk. Ny plats=tummen. Súck!:-( + svullna händer då det blivit varmt. Trippelsuckar!:-(

Är grinfärdig och känslig i dag.

Grät när jag såg Tomas Bodströms släktforskning på tv i kväll.

Blev så rörd över hans Morfars bros björnjägarens livsöde.

Tycker i övrigt att han Tomas verkar vara lika snäll som honom.

Går detta i repris så kolla på det!!!


Just nu strejkar min kära handelsplats.

Man kan inte lägga upp auktioner, eller bilder eller ens surfa på sidan i fråga.


Planerade att gå en promenad med sambon och att han skulle bära med sig en pall åt mig att sitta på. Så att jag kan gå längre så att blodsockret sjunker.

Hörde att den effekten håller i sig i minst 2 dagar om man rör på sig.


Och jag planerade tidig frukost och tidigt gå och lägga sig.

Men äsch! Hur kunde jag ens tro att jag skulle kunna följa en plan??


Loggar ut så ni slipper mer surkarts-rader i från mig i kväll.

En bild..joja..ska se om jag har nån...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida