onsdag, mars 18, 2009

Fint i köket och hallen och toan

Dåligt samvete för att jag inte sänt ca 2 meter av varje sort till en person som har betalat för det:-( Har ont ont ont i händerna. Men det är ej en ursäkt.
I dag mår jag=Inte bra. Mycken värk i kroppen och i lederna och förmodad feber, men har sovit hela dagen och halva natten så nu sitter jag här vid datorn tillsist i alla fall.


Sambon mår bra och har tagit vid där boendestödjaren aka ängeln har plockat undan otroligt bra och hittade platser till sakerna, fastän att det från början såg ut som ingen plats fanns.

Man såg inte skogen för alla träden kan man lugnt säga.


Får fatta mig kort då det gör ont.

Har inte sett köksbordet tomt på bergis 1 år , men nu är det HELT tömt.

Det ekar i både hallen och köket och på toa.

Jag är enormt mycket lugnare inombords nu.


Det gör fysiskt ont av att ha det stökigt då man har en överaktiv och lite bökig hjärna som gärna speglar allt som inte ser rakt och rätt ut.


Over and out!

foto.

2 kommentarer:

Klockan mars 19, 2009 7:50 em , Anonymous Anonym sa...

Jobbigt att du har ont i händerna, men med tanke på att våren sägs ha kommit och med allt vad det nu innebär. Så gör gärna onda leder ont. Horribelt. Även mina knän börjar smärta! *suck* I vilket fall, försök att få iväg den där tråden så snart du kan så att du slipper tänka och ha dåligt samvete över det.

*kramar*

 
Klockan mars 20, 2009 2:12 em , Blogger Min kopp te! sa...

Nu e trådarna sända!
:-) & samvetet är nu rent.
Sambo fixade det mina händer inte klarade.
Jätteskönt att få hjälp.

Ja jag såg att även du fått värk:-(
Knäna värker på mig med då ledvärken ökar.
Inte annars konstigt nog, och ändå säger alla att det ska bero på att jag är för tung?:-/Att det gör ont i knäna. Jag får ju ont när jag ligger prick stilla.

Det är reumatiskt och skulle funnits där även om jag var pinnsmal.

Men å andra sidan så kanske reumatism kan utlösas av att man är orörlig och lite tung? Jag vet inte.

Hursom så försvinner ju dom ledsmärtorna nästan helt.
Brukar ha kvar i någon eller några fingerleder men mkt mer dämpad smärta än då det sätter i gång.

Just i denna stund är jag bedövad av smärtstillande.
Men får krypningar och värmeutveckling i händerna så jag avrundar. Återkommer till dig och din blogg snart!
Håll ut baby!
:-)
Massa kramelikramar till dig med!!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida