torsdag, april 09, 2009

Snart femtio år och ryggskott


I dag mår jag=Knivar i ryggen. I övrigt frisk.


Vet inte om det är ryggskott jag har fått?

Sen närmare en vecka tillbaka så hugger det upprepat i ryggen i vissa lägen.

Jag skriker rakt ut varje gång och det spelar ingen roll om det är folk här på besök. Det går inte att hejda.


Jag som inte sa pip ens, då jag födde barn, måste vråååla varje gång.

Nu törs man ju knappast åka färdtjänst om jag ska låta på det här viset.


Nu värker fingrarna så nåt mer knåpande vill de tydligen inte vara med om i idag.


Har gjort en present, eller rättare sagt 2 presenter till min bästa vän här ute på Landet (ja numera bor vi ju här som sagt var.)


Är rätt nöjd med min fysiska aktivitet men har psykisk ork kvar som tyvärr går till spillo då kroppen inte vill leka mer i dag.


Over and out och en bild.

2 kommentarer:

Klockan april 13, 2009 12:14 fm , Anonymous SaraBr sa...

Hmmm det där låter inte nåt vidare. Kan ju vara muskelinflammation. Har haft det i ena sidan av ryggen två tre ggr och det gör så fruktansvärt ONT.

Skäms inte för att du vrålar. Gör det ont så gör det. Helvete, folk kan titta väldigt snett på mig ibland när jag vrålar rätt ut hux flux. Inte fan skäms jag för det längre. Det känns i alla fall bättre för mig att hämningslöst vråla än att försöka göra allt för att låta bli.

Vila, ha värme eller nån smärtstillande salva inmasserad där du har ont?

Hoppas du blir bättre snarast!

 
Klockan april 17, 2009 8:55 fm , Blogger Unknown sa...

Hejhej och en stor kram
Lotta

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida