fredag, maj 15, 2009

Bra dag !

Privat bild
I dag mår jag= Mycket glad och tillfreds.
Har orkat vara människa nästan i en hel dag.
Fick visserligen gå upp 3 ggr i morse och sen gå och lägga mig då hjärnan var helt mosig och kroppen stel och knastrig.
Men SEN kom grannen , en av 3, och vi pratade.
Jag åt sen frukost, kokade kaffe och fick upp min käraste ur hans törnrosasömn.
Vi gick ut och strosade runt på tomten och sådde bl.a gul lupin och Maximilians solros + en till sort som jag glömt + linfrön också.

Sen fick jag hem en bunt kläder som jag provade.
Alla var bra förutom en nedrans korallröd klänning i min storlek som såg totalt anskrämlig ut på mig.
Synd!
Får sälja den på Tradera till nån som inte är lika bystig som mig.

Man kan ju också returnera, men sånt orkar jag aldrig göra.

Köpte en färglad polkagris-blommig tanrini, tror jag det heter= en slags baddräktsöverdel och sen ett bara bikinibyxor i samma färg.

Ska ju få sjukgympa i bassäng i varmvatten är det tänkt.
Men i år SKA jag komma iväg till stränderna då solen skiner.
Om inte M kan åka så tar jag väl färdtjänsten.
Har ännu inte vågat prova att ringa efter taxi, men boendestödet ska stötta mig och hjälpa mig med detta sen.

Skulle vilja göra ett par rosa örhängen av glasflispärlor, men är för stel i händerna nu och normalt sömnig efter att ha varit utomhus så många timmar i dag.

Vad skönt det ska bli att sova strax.:-)

Tack för alla era kommentarer!! Jag blir alltid jättejätteglad av dem och suger på dem som karameller.
Vill ju , som sagt, också kommentera och läsa det som ni skrivit.
Kommer att göra det. Lovar!!!!

En bild..hm...vet att jag hittade nåt förut...men i vilken mapp lade jag det nu da?? Vi får la se.

Over and out!

1 kommentarer:

Klockan maj 16, 2009 11:09 fm , Anonymous SaraBr sa...

Mysigt att påta i trädgården juh! *lätt avis* hehe och jag tycker helt klart att du ska försöka komma ut lite, men nog är det svårt att ringa första gången för färdtjänst tjosan och så. Men det klarar du! :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida