söndag, april 19, 2009

Står inte ut med värk.


I dag mår jag=

Står knappt ut med denna värken. Var smärtfri i en halvtimme efter medicintag i morse, men så fort jag började att röra på mig så genomsyrades hela kroppen av smärta.


Jag ska väl egentligen inte säga så här, för då får jag väl äta upp det en vacker dag kanske?! Men det känns som jag föreställer mig att cancervärk i sista stadiet kan kännas, men lite mindre eller mindre intensivt. Är ännu inte i stadiet där jag ber på mina bara knän att de ska ta livet av mig. SÅ ont gör det inte, men det är detta med att ändå vara lika prisgiven åt sängläge som gör att jag tycker det är så hemskt.


Önskar mig rejäla och riktiga morfindoser.

Har ett syntetiskt sådan sen många år tillbaka och den sorten räcker ju inte uppenbarligen.


Orkar inte längre vara liggandes i soffor varenda dag, utan att få en gnutta frisk luft ens en gång.


Kunde med nöd packa 2 brev i dag och då använder jag färdigt kuvert, samt att sakerna var packade i påsar redan och då blev jag helt förstörd och fick ta mer treo fastän det bara gått 3 timmar sen sista dosen.


Blähääääää för att ha ont i kroppen..buuuuu uuuusch! Äckligt och tråkigt och hemskt. Klaga klaga klaga och om nån ber mig tänka positivt så ska de få på käften. Det är ALLTID rörliga människor som hasplar ur sig sådant och säger att dom själva minsann står ut och aldrig klagar osv..


Alla ni som har värk= KLAGA HÖGT!!


Over and out och en bild...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida