onsdag, mars 25, 2009

sorg

I dag mår jag=Mycket bra i både kropp och händer.
Trots att jag fått sitta på golvet och plocka upp småsaker som jag välte ner där i går, men då klarade jag inte att ta upp dem så dom fick ligga där, insparkade under hyllan så ingen annan skulle halka på dem och dö.

Apropå dö.
Har sorgsna känslor i dag eftersom när någon dött tycks de kunna anfalla en när man minst anar det. Känslorna syftar jag på här.

I dag tror jag det utlöstes av en annons på Tradera med stickor till garn.
Kan inte se annonser med garn utan att det känns som en hästspark med nålade skor, med spetsarna utåt och rakt in i solarplexus:-(
Tänker på min sons farmor och min sambos egen kära mamma så fort nåt är förknippat med henne som t.ex garn, läsa böcker osv.

Fick också besked om att jag fått färdtjänst beviljat och då kände jag att jag ville ringa henne och fråga massor kring detta, eftersom hon hade färdtjänst under flera år och kan, förlåt kunde svara på mina frågor.

Det öppnar sig en hel värld för mig nu, då jag kan bli självständig igen och åka t.ex och handla, posta brev osv.
:-)
Saknar dig xxxxxxx
Vi ska försöka ta kontakt via ett medium en vacker dag tycker jag. Men vi måste först hitta en riktigt seriös sådan.
Vi skiljdes åt alldeles för abrupt och har så mycket mer att ge och säga varann.

R.I.P
av Amig-design

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida