söndag, maj 24, 2009

Det blev en lång vilopaus


I dag mår jag= Halvdepping efter hormonstormsveckan. Ni vet lingon.

Har sovit i 2 dygn i sträck nästan.

Hade återigen ont i kroppen och efter att ha haft molande (reumatisk?) värk i underredet. Hela skiten gnisslar och om jag går och står så domnar det ända ner till knäna:-/
Stramar precis där ischiasnerven finns, vet jag sen tidigare sådan värk.


Ska på sjukgymnastik 2 ggr / vecka

Men påbörjade en ny Voltarenkur i dag, utifall att den kanske kan ta bort molande värken om jag har tur och äter den ihärdigt morgon + kväll.

I övrigt så är väl allt som vanligt här hemma.

Ganska städat nu i köket sen vi med gemensamma krafter ansträngt oss mer än vanligt.
Synd bara att jag inte kan stå, gå nån längre stund, för då hade jag givit mig på att torka golvet med våran ång-skur-borste.
:-)

Lägger mig för att vila och lovar inte när jag ska återkomma denna gången.
;-))

1 kommentarer:

Klockan maj 25, 2009 3:47 em , Anonymous SaraBr sa...

Jobbigt att få sådär ont. Har haft det några gånger, vet inte om det hängde ihop med att jag inte hade fått lingonveckan på flera år!
Så jag är trots allt avundsjuk (det låter dumt jag vet) på dig och alla andra kvinnor som får den av sig självt UTAN medeciner. *suck*

Föressten. Älskar kostdoktorns sida. Mår bättre när jag har slopat nästintill allt socker. Inne på fjärde veckan och de sista dagarna slopade jag allt socker i kaffet, enda sockret där är det som finns i mjölken. hehe, DEN kommer jag inte att slopa. Måste ha min mjölk. :)

En dag i taget. *kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida