söndag, november 09, 2008

Värknotering

I dag mår jag=Urlite värk, trots värmeväder.
Märkligt, men ack så skönt!
:-)
Bättre från deppsvackan också.
Fick bort klistret i arslet och har fixat hushållsarbete i liten skala.
~Vågen~
Behöver skriva en notis om att alla min reumatiska värk är som bortblåst i ett enda andetag.
Bara högra lillfingret ömmar just nu.
Kan vicka på tårna och dom känns så mjuka och följsamma, liksom alla andra delarna, som höfter, knän osv.
:-)
Hoppas nu att det dröjer tusen år tills man eventuellt får ännu ett sånt här skov.

Enda som jag gjort en förändring med är att jag äter numera D-vitamintabletter dagligen. I pillerform.

Det är inte helt osannolikt att jag fått grav brist, eftersom jag aldrig är utomhus och äter så mkt färdiga matlådor.

Inte vet jag om man ska kunna få reumatisk värk på grund av en sån brist, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag i alla fall njuta ordentligt.
Jomenvisstja.
Har gjort 2 st halsband i dag, av både kedja och en vajer.
Inget avancerat, men jag hade slarvat bort ett turkost halsband, som en person köpt av mig och hon var så snäll att hon gick med på att få ett okänt halsband i ersättning.

När jag hade slickat igen hennes kuvert och tejpat och haft mig, så hittade jag det turkosa halsbandet, så då fick jag ge mig på kanten på brevet med en vass papperskniv och pilla ner det där i.
För 8 kronor har människan nu fått 3 tjusiga halsband.
De va inte illa pinkat av en trähäst va?
;o))
Är jag dålig på att göra affärer, eller är jag dålig på att köpslå
He he he..Jag tycker om att göra andra glada och betalar t.o.m för att få göra det.

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida