onsdag, september 10, 2008

Fet mat är gott gotti gott gott!

I dag mår jag=Värk när jag gör nåt, eller ens bara rör mig mellan rummen här.
Tror jag ätit fel och blodsockret nog ligger fel. Men när jag har ont orkar jag inte pilla med dessa grejerna till sockermätning.
Har pillat i hop 2 änglar av typ 4 olika sorters pärlor och fy faaaen för den redlöse ormen vad ONT det gjorde och inte blev det bättre av att jag tappade varenda grej 800 ggr.
Tillslut tog jag nytt varje gång nåt ramlade.
;o)))
Tur man har många av varje en sån gång.

Jag vill slå ett slag för fett.
Har sen födseln haft ett abnormt starkt sug efter smör, fet mjölk osv.
Kanske beroende på att man inte fått äta tillräckligt av detta?!

Lägger in en länk här på goda recept som utesluter kolhydrater nästan helt, om jag fattade rätt. Helt kan man inte bli av med såna men ändå.
http://blogg.passagen.se/fettbramat/
Kommmer lägga in den i kanten här sen men är för trött just nu för att pilla med kod.

Ska in och knuffa och buffa på min älskling.
Han är hemma å e sjuk och inte vill han, hehehe..Och jag förstår honom och har ej sänt såna signaler heller..*flabb*:)
Drömde en sån där hemsk dröm igen, men den här gången gick han att övertala om jag övertygade honom om att jag älskade honom vilket han inte trott att jag gjorde så det var därför den där bönan släpptes nära.

Ja ja..Sånt är livet.
Over and outs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida