måndag, september 29, 2008

Sorg

I dag mår jag= Mycket sorgset!
Vaknade av att telefonen ringde.
Strax efteråt då jag frågade vad som hänt, blev jag neddränkt med tårar
på baksidan av min tröja.

Har också jag, gråtit i attacker hela dagen.

En kär vän dog i morse och en mycket älskad nära anhörig till
min älskade och våran son.

Att det kan göra så här ont , visste jag iofs redan, eftersom
min pappa dog på ett lika abrubt och hastig sätt.

I går kväll kvittrade personen i telefon och var glad
och sen är hon död i dag.
Ofattbart!

Jag tar det personligt.

Varken min pappa eller hon var värda att dö.

Ingen är värd att behöva göra det och jag önskar jag kunde lägga in
mitt veto i frågan.

Den här veckan kommer bli vääääldigt lång och mörk.
Och kanske många veckor till. År? Månader? Ingen vet.

R.I.P
Kerstin

Over and Put!

2 kommentarer:

Klockan september 30, 2008 6:21 fm , Anonymous Anonym sa...

Varma kramar till er från oss!

 
Klockan oktober 03, 2008 4:38 em , Blogger Noll-Koll-Carlsson sa...

Varma kramar och en axel att gråta mot...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida