lördag, augusti 30, 2008

Mår bra idag

I dag mår jag=BRA!!
Mkt gladare, trots att sambon sagt att han ska flytta för att jag handlar för mycket saker och pengarna räcker inte snart till räkningar.
Vart ska du flytta då?
Frågade jag.
Han svarade.
-Kanske ut i bilen.
;o))
Men allvarligt.
Han menar allvar.
Jag är så cynisk numera att jag räknar kallt med att bli helt övergiven av alla, samt hemlös.
Och vem är jag att klandra dem?

Inte mkt nytta jag gör som kan vara bra för andra utan mest skada och en massa jobb med att handla åt mig och ordna mediciner på apoteket åt mig och hämta min post och packa det jag sålt och sen dessutom behöva hämta och lämna post över disk...unt so weiter.:-(

Det är mitt utgångsläge att jag kommer leva ensam och övergiven och allt annat är sen bonus.
Stannar man vid min sida. Fine!
Går man i från mig!
Inte fine! Men jag är van.

Det finns bara en enda person i den här världen, som jag aldrig nånsin kommer att svika och det är vår älskade älskade, mest älskade son!!
När inte jag kan hjälpa honom (fysiskt med städa, laga mat, visa hur man lagar mat, massa andra jobb som jag med min värk inte fixar )så ser jag till att det finns andra som gå in i mitt ställe.
Har inte släppt honom med blicken ens , sen han ploppade ut ur maggen min.

De som ska hjälp mig med att skaffa en ställföreträdande tekoppen, kommer nästa Torsdag. Hit alltså, från kommunen LSS-handläggare av olika slag.

Vi ska prata och titta på vårt stök.
;))
See Ya!

1 kommentarer:

Klockan september 01, 2008 4:52 em , Anonymous Anonym sa...

Jaha, det var så det låg till. Kompisen bodde hos er son -bor de fortfarande tillsammans?

Jag hoppas du förstår att jag inte skällde på dig ang handlandet? Det var enbart av välvilja som orden flög ut på tangentbordet och vips ner i din blogg.

Jag måste tillstå att det är modigt av din karl att yttra sig i frågan! Jag vet hur känslig jag själv var när jag handlade som mest och fick bannor av mitt ex. ;-)
Jag får fortfarande dåligt samvete när jag shoppar, även om det är nödvändiga saker som kläder och annat livsnödvändigt.

Hoppas ditt braiga måendet håller i sig!
Kramen...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida