lördag, oktober 04, 2008

Till Mia, Andrea!

I dag mår jag= Bra skjuts på värktabletterna.:-)

Mia! Om du läser detta.
Om du pratar med ea så får du gärna tala om i fall hon lever.;)
Mucho många kramelikramar!!!

I övrigt är hjärnan överbelastad av att ha jobbat med en informationstext i snart 1 år och den är så himla ful.
Kan tyvärr inte visa bilden, eftersom några snokar där de inte ska snoka s a s.
Over and out!
måste bara tillägga att min kontrollkod börjar på NTW (Normal Tills Widare)Asgarvar!!:o))) höhöhö!!!

5 kommentarer:

Klockan oktober 06, 2008 1:40 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Jag tror Andrea mår bra...kanske en smula förkyld? Jag ringde henne förra veckan, men hon låg och sov och orkade inte prata. Sen dess har jag inte hört något. Det har varit fullt upp här eftersom vi varit inne på akuten 2 ggr med dotra. Har inte haft tid att ringa Andrea igen, men ska ta mig i kragen och slå en pling nån gång i veckan.
Må gott!

 
Klockan oktober 06, 2008 8:33 em , Blogger Min kopp te! sa...

Hej Mia!
Tack snälla för att du tog dig tid att svara ang detta.
Man blir ju lite orolig för sajberdotra här.
Men jag känner mig lugnad av ditt besked.
Tror jag.

Vad hemskt att du får åka skyttetrafik in på sjukhus med dottern din!:-/
Hoppas det inte är nåt allvarligt!!

Sköt om er väl!
Massa kramelikramar!

 
Klockan oktober 06, 2008 8:35 em , Blogger Min kopp te! sa...

P.S vet hon om att det inte går att skriva i gästboken?
Jag har provat mejlen, men samtidigt har vi problem här med mitt säljande där jag måste sända automeddelanden om förseningar och ja i bland känner jag att gästböcker, bloggar är bättre och trevligare och mindre stressigt att prata med varann via.
:-)
D.S

 
Klockan oktober 07, 2008 10:12 fm , Anonymous Anonym sa...

Har talat med Ea. Hon håller som bäst på att gå i skolan om dagarna och lägger sin energi på det. Därav hennes osynlighet på nätet. Hon vet om problemet med gästboken.
Kram!

 
Klockan oktober 08, 2008 11:18 fm , Anonymous Anonym sa...

Jag lever, men är strängt upptagen ;)

Fixar gästboken vid tillfälle.

Kram Andrea

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida