tisdag, november 11, 2008

Värk tillbaka , i-landsproblem att städa.

I dag mår jag=Knastervärkig i hela kroppen. Har behövt hjälp med minsta lilla som att t.ex leta efter mitt leg, pillra med papper som skulle skrivas på.

Fattar inte hur det kan vända så här????:-(
Upptäckte att jag såg väldigt suddigt och det jag vet är att när sockret ligger dåligt så ser jag dåligt.
Undrar nu om värkknastrandet kan ha med sockernivån i blodet att göra?
Åtminstone i mjukvävnaderna?
Lederna värker också igen, en efter en.
Känns precis som man har skrubbsår där, men när man känner efter så känner man bara hel hud.

Jag ska försöka att koppla en sida från min gamla hemsida hit.
Den som heter *Nya ord*.
En av de rara boendestödjarna var en hejare i går på att komma på bra ord för det jag lider av och behöver hjälp med.
:-)
Tack söta Mia!!!!!!
För din kommentar på gårdagens inlägg!!!
Jag är verkligen överlycklig över att äntligen få hjälp.
Denna bloggen kan ju det låta som jag bara är olycklig mest hela tiden, men det är långt i från sanningen. Jag är nog lycklig i alla falll 80% av en vanlig dag.
Eh! Kanske inte de värsta deppdagarna då förstås, men annars.

Boendestödet upptäckte att jag är väldigt hård mot mig själv då jag säger att jag är helt utbränd och att man är en dålig förebild för ens barn då.
De tyckte dom inte alls sa de.
De tyckte att vi är bra förebilder, som har ett levande hem, där man ser att det bor folk och att vi är positiva och glada och har humor och det är mkt viktigare förebild för våran son än bara ett rent hem.
Det gjorde att jag fick en rejäl tankeställare faktiskt.
Det är ju sant. Jag lider av att det är ostädat som om vore det en dödlig sjukdom och värsta världsproblemet.
Ganska onödigt så säg?!

3 kommentarer:

Klockan november 18, 2008 3:41 em , Blogger Unknown sa...

Kraaaam
Låtta-Påtta

 
Klockan november 18, 2008 8:08 em , Blogger Unknown sa...

Hur gör man för att länka till andras bloggar. Fattar ju inte hur...som vanligt...
Kram
P.s. Babbel borde återupplivas

 
Klockan november 21, 2008 12:59 fm , Anonymous Anonym sa...

Åh, vad glad jag blir att det funkar med boendestödet (skulle t.o.m. hjula om jag trodde att det skulle göra någon nytta ;)

(Tänk så länge jag tjatat om NIX. Bra att det äntligen är fixat!)

Nu har jag äntligen petat in en gratis-gästbok på hemsidan, så nu kan man kommentera igen.

(dubbel)kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida