måndag, november 10, 2008

Lyckat boendestöd

I dag mår jag=Inte ont mer än i 2 fingrar och domningar i händerna efter att ha jobbat tillsammans med boendestödjarna här hemma.

De är fantastiskt snälla människor som förstår otrolig bra och snabbt det jag berättar om.

Är alltid rädd att bli missförstådd, så konflikträdd som jag är.

Nu är köksbänken helt ren och disken iplockad. Hela tvättstugan har fått konturer och det står rätt saker i rätt skåp.

Jippiedoo!
:-)
Vi har dessutom planerat.
Inte mkt (de gör allt i min takt)men vi skrev upp ca 5 saker att göra på en lapp och jag fick hjälp att släppa klistret i arslet och ringa till nix-registret.

Ni vet dom man kan ringa till så stoppas en hel del av de här telefonförsäljarna och insamlare osv.
Här är en länk till en sida med telefonnummer och annan bra info för dem som jobbar som godman, och liknande. Den informationen kan vara bra även för oss som har adhd eller oss som har funktionshinder att läsa på också.

Nu är jag så jättetrött och det värker faktiskt mer än jag sa från början.
Ska lägga mig en stund.
Ville bara berätta lite om hur första boendestödjardagen var.
P.S Ni missar väl inte länken till damp-tanterna här till höger?Ledtråd=dinosaurie
;) D.S

1 kommentarer:

Klockan november 11, 2008 2:46 em , Anonymous Anonym sa...

Vad bra att det funkar med boendestödet! Tänk, så länge du väntat på att "våga"/orka släppa in nån annan i ert vardagsliv och så fungerar det sådär jättebra, rakt av bara!
Massa kramar!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida