torsdag, augusti 07, 2008

Hinner ingenting

I dag mår jag= I dag ångar det av tigerskit, eller vad säger jag, tigerbalsam om mig.
Ledvärken känns som blåmärken ungefär. Inte så fasligt med andra ord. Inte så som min fruktade andra nerv-värk känns.

Mår bra. Har inte den sortens ont nu.
:-)
Men jag hinner inget.
Inte klä mig
duscha i omvänd ordning.
Inte dricka vatten. Nu är det en öken i munnen på mig..Hur kan vatten vara så himmelskt GOTT att dricka? Bästa vinet helt enkelt.

Har förköpt mig och nu försålt mig..ha ha..Måste ju få igen pengarna nånstans ifrån så jag kan betala ännu flera inköp.

Kanske jag snart kvalificerar mig för att bli inköpare? Nä men då får dom ha en säng bredvid, men fick jag det skulle jag tycka att det var väääldigt roligt alltså.
EFFEKTIV? AH BAH VADDÅRÅ?!
Det är jag förstås inte kanske, bara i bland, sällan stellan..

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida