onsdag, maj 23, 2007

Totally crazy

Mår i dag?Inga infektioner, men totalt utmattad

Motion?Ja då jag måste leta efter tejprullar hela tiden

Humör?Svajigt

Värk på en skala 1-10?2


Hej!
Börjar med att hälsa & tacka er som kommenterat!
Ni är så underbara som orkar att ge av er själva så här!
Känns så trösterikt på nåt sätt.
Jag längtar enormt mkt nu, efter att få rå om hemsidan och
träffa er igen.

Försöker med nån slags utförsälning just nu på Tradera.
Jag har helt klart förköpt mig och tagit mig vatten över huvudet
och gjort av med alla våra extrapengar:-(
Men det är inte synd om mig, för jag är medveten om att jag är shopoholic
och allmänt ansvarslös.

Har i så många år ansträngt mig till det yttersta med att få bukt
med detta beteendet hos mig själv och resultatet har varit att vi överlevt
men jag ändrar mig ju inte åt det hållet som jag och familjen här vill.

Har suttit och räknat på hela vår ekonomi säkert 1000 ggr och varit på alla ställen för att
få ekonomiska råd osv osv.
Då har det bara prackats på en nya dyra lån.
Det vräker ner reklam med lån i brevlådan, så till slut tänkte jag att man får väl bli ett lånar-proffs och ha
kul så länge det varar.

Man har bara 1 liv och det får gå hur det vill.
Går jag i KK så gör jag väl det då.

Nu måste jag i alla fall ta ansvar och sälja en del saker , även fast jag är så utmattad att det
är nära att svimmas och blodtrycket känns påfrestande högt och humöret är uselt och immunförsvaret
jobbar hårt så jag har ont i halsen också.

Så blir det jämt då jag stressar.

Har definitivt ingen frisk kropp som tål sånt här, vilket jag ändå hade hoppats på att jag hade , eftersom
jag strävat senaste tiden med att få bli åtminstone 25% friskförklarad.
Det är nog så att jag är 200% sjuk.

Återgång till lugna aktiviteter är kul, men också lite farligt då jag blir så stillasittande.

På min grav ska det stå:
"Hon som aldrig lärde sig att handskas med livet!"

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan maj 23, 2007 5:44 em , Anonymous Anonym sa...

Titta på "Lyxfällan" i TV3, tror det är på torsdagar. Kan det vara nåt du känner igen där?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida