måndag, maj 14, 2007

Återfall

Mår i dag?Har ingen känd sjukdom ala infektion men resten är skit

Motion?1 varv på tomten

Humör?Helt utslätat grinfärdig

Värk på en skala 1-10?8 på vänster hand och 3 på höger

Det är rätt hemskt men denna gången som jag fick det månatliga eländet så sjönk jag ner kraftigt i en djup depression.:-(
Började känna av det 1 par dagar innan, men skakade av mig eller ignorerade känslan eftersom jag mått så bra innan.
Sen liksom stegrade det sig allteftersom dagarna gick och jag har sovit och drömt hemska drömmar.

Nu blev allt fel och då även med auktionerna på tradera eftersom väldigt många vann plantor av mig.
Jag hann tillverka 3 st trekantiga lådor att skicka dem 2 och 2 i på varsin våning inuti lådan och så med andningshål
i sidorna. Sen föll jag ner tvärt i den svarta avgrunden och hjärnan slutade att fungera.

När jag pratade med Andrea i telefon så glömde jag hela tiden bort vad vi pratade om.

Jag har nu ökat dosen antideppmedicin tillfälligt och jag får lov att göra så för ansvarige läkerskan...

Nu krampar vänstra handen så det går inte att skriva mer...Nu vet ni lite om läget.

Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan maj 18, 2007 10:33 fm , Anonymous Anonym sa...

Bliv frisk!

Kram!

 
Klockan maj 18, 2007 4:10 em , Anonymous Anonym sa...

ta hand om dig!

 
Klockan maj 21, 2007 8:01 em , Anonymous Anonym sa...

Hoppas du mår bättre SNART vännen!! Kram

 
Klockan maj 23, 2007 6:53 fm , Anonymous Anonym sa...

Kramar om hårt!
/Lallis

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida