lördag, maj 05, 2007

Mardrömmar

Mår i dag?Bra

Motion?For runt rätt bra i huset + på tomten
i går & i förrgår, så det får duga

Humör?Omskakad efter hemsk dröm

Värk på en skala 1-10?1


I natt drömde jag att min älskade hade hittat en 18 åring.
Som inte var svensk så jag hade hopp om att hennes släkt inte
skulle acceptera min älskling som partner till henne, men å andra
sidan kanske dom tyckte att han var ett kap som är i 45 årsåldern,
med bra jobb och hus.

Sen drömde jag vidare om att vi hade valt ut 2 kattungar ur en stor kull, eller
det var flera kullar med olika åldrar på katterna.

Vi valde en tjockis till kattunge som var så fin med sin runda mage och spretande svans.
:-)
Sen så valde vi en liten svar kattunge som var säkert många veckor yngre än den stora kattungen,

När jag hållt den runda gulliga katten en stund så började mina händer att domna och värka och
stelna till , som vanligt.
Men jag skulle bara ta och släppa ner den lilla kattungen så den fick leka med den större.
Det var i från en sängkants höjd.
Vi hade kattungarna samlade på en säng så vi skulle få välja ut våra därifrån.

Jag tar den lilla katten , men hamnar liksom så att jag halkar ner med fingarna och håller
huvudet med lillfingrarna.
Jag känner att det knakar i lilla kattens halsregion, så jag ska till att släppa den fort, men
då lillfingrarna är dom som är sämst på mig så rycker det till och jag förstår att jag brutit
nacken av katten.
I stället för att släppa hade jag knipit åt och skakat till den.:-(((((((


Samtidigt så fattar jag inte hur vi skulle kunna skaffa katt då M skulle till att lämna mig??

Jag fick sån panik i drömmen.
Helt hjälplös var jag så jag orkade inte med mer och vaknade.

Funderar på att stoppa alla auktionerna på Tradera och ta en rejäl semester och försöka räkna
ut hur jag ska kunna lägga upp auktioner så att jag bara behöver packa en sak i taget, med många dagars mellanrum
Händerna och jag fixar inte detta packandet så bra nämligen:-((

Samtidit är det så bra terapi för mig att ha en utmaning.
Hjälplös är jag i drömmarna och det är så i verkligheten med, men jag har åtminstone mina älskade kvar hos mig.
:-)

Tack för era kommntarer hos mig.
Jag är jätte JÄTTEGLAD över dem och så skönt att se att ni lever också!
Vill surfa in till er och läsa och läsa lääääänge!!!!!
Massa kramar till er alla!!!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan maj 06, 2007 9:39 fm , Anonymous Anonym sa...

Men fy, du får sluta drömma sådana där saker helt enkelt.

Tänker på dig!

Kram Andrea

 
Klockan maj 06, 2007 6:04 em , Anonymous Anonym sa...

Hejsan Ankie!
Det var sannerligen länge sedan jag var inne hos dig och hälsade på.
Hoppas att allt är bra med dig.
EN skön söndagskväll önskar jag dig.
Kram Laila

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida