fredag, april 13, 2007

mardrömmarna är över

Mår i dag?bra

Motion?Gick runt och vattnade

Humör?Bra men lätt förvirrad och lite yr därför.

Värk på en skala 1-10?4 ½


Idag är jag helt drömfri. Åtminstone inga mardrömmar.
Har vaga minnen på morgnarna om vad jag drömt , men inte nåt som gör intryck på mig.
Antar att det är deppillren som lägger en mjuk dimma på upprörda känslor och det
avtecknar sig då även i drömkapaciteten , eller vad jag ska kalla det för?

I dag doftade det underbart utomhus och var varmt.
Hur många grader tittade jag inte efter så det vet jag inte, men säkert 18 grader skulle jag tippa på.

Tog in badlakan som torkat i solen och de luktade så gott att jag borrade in hela ansiktet i dem
....hygieniskt va?;o))

Var över till grannen som byggt ut sitt hus.
Värsta slottet ju.
Så jävla ballt planerat, ljust med stora fönster och trippelhögt ända upp till nocken i rummen längst ut.

Vi kan få sjöutsikt här om vi fäller x antal träd, men som sagt ..Vi vill inte ha nordanvinden liggande på oss
från östersjön ca 3 km härifrån.
& som jag berättat förut så har vi en liten mini-urskog här med massa olika sorters djur och fåglar på vår tomt.
Hugger vi ner allt så förstörs hela kretsloppet och kvittrandet kan då blir lite enkelspårigt från bara några fågelarter kanske?

I dag har jag inte värk i händerna direkt, men har haft ont lite grand i hela kroppen i stället.
Dessutom är jag tankspridd och har svårt med planeringsförmågan, kontra genomförar-förmågan.
Mer än vanligt alltså.
Jag har ju ändå svår svår svååååår adhd+dcd (läs svår damp), enligt läkaren som utrett mig.
;o)

Vi tog fram sköna solstolarna, samt vårt lilla runda bord och jag hämtade ett par tjocka små dynor till dem.
Men vi har köpt nästan 20 stycken olika sorters dynor, som alla möglat på vår veranda där vi glömt bort dem.

Det är nog fan det jävligaste med att ha adhd=allt som blir förstört för att man inte får ordning på planeringen av
att göra i ordning och ställa undan saker ordentligt.

Iofs hade jag mkt lättare för detta innan jag fick skadorna på händerna och ryggen, men ändå.
När jag fick barn så har ju all min koncentration varit riktad mot barnet, vår son som inte längre är barn alls utan han
har fyllt 18 år.

Nu börjar det ändå värka...fans förbannade piss!
............och skit....
;)

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan april 14, 2007 8:04 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!

Tänkte bara lämna en liten hälsning.
Tänk vad stor er son har blivit, otroligt :)

Kram på dig!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida