tisdag, april 24, 2007

Industrikvinna

Mår i dag?Bra

Motion?Nej

Humör?Bra

Värk på en skala 1-10?1


Ojojoj vad jag försummar hemsidan och bloggen!
;-/
Inte något kul alls.
Är helt uppfylld med tradera.
Det går så lååångsamt då jag jobbar, men det går.
Är inte anställningsbar och det får mig att gråta många ggr.
Vill så gärna, så mycket, men presterar så lite och ja det är
tragiskt.
Det mest tragiska som hänt mig näst efter då pappa dog, är då jag skadade
mina armar och rygg.
Men det hindrar inte att jag har planer.
:-)
Har nästan planer på industrinivå.
Tänker hela tiden nästan på att man kan dö närsomhelst så
VAD hindrar att man försöker?
Egentligen?
DEJAVU!!
Har jag inte skrivit ovan meningar förr.?
Det var lustigt.
Trodde det var nytänkande kanske?
;-)
Har en plan på hur jag ska slippa använda armarna och ändå kunna
prestera på toppnivå.
Jag kan följande:
-Prata.
-Ringa i telefoner om jag nödvändigt måste.
-Latja med en computter.
-Söka reda på fakta.
-Är service minded, har jag märkt dels genom postjobbet förr och nu
då jag träffar folk via tradera, säljare och köpare.
-Har ideer i mängder.
-Ser inga omöjligheter utan törs prova oavsett vad som hindrar.

Tänk er om jag vann på lotto (spelar inte lotto men ändå..he he)
Då skulle jag
1-Hyra en jättelada här på orten.
2-Anstalla ett glatt gäng som kan packa varor och hugga i.
Importera alla saker jag älskar...sånt som glittrar och blänker.
4-kränga varorna till folk som säljer via nätet.
Enkelt som en plätt, eller hur?
;o)
Jag kunde vara chefen sen som de fick be om semester och förhandla med facket
osv..
Inte behöver jag använda armarna då heller.
Visst?
;-)
Jag kunde när det finns dötid, lägga upp auktioner på nätet och ha mitt kontor här hemma och då
kan jag sova alla de timmar jag behöver , mittemellan arbetsuppgifterna.
Tid till återhämtning som jag behöver hela tiden ungefär trippelt mot en frisk människa.

Är inte anställningsbar då ingen arbetsgivare skulle acceptera att inte veta var de har mig, från ena sekunden till den andra
=I sängen eller vilandes slösurfande på jobbets dator och däremellan
attacker av energi och jobb blir extremt bra utfört och så åter en kolaps osv..
Men jag som arbetsgivare skulle i allafall acceptera mig själv.
Industrimagnaten Ankie..Ha ha ha
;o)))
Den som lever får se!

Hoppas att allt är väl med er därute i sajbern för tro det eller ej så tänker jag på er varje dag.
Alla er som jag surfat hos.!!!!!!!!!!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Etiketter:

5 kommentarer:

Klockan april 25, 2007 1:57 em , Anonymous Anonym sa...

En dag i taget och man gör det man orkar. inte sant? Störigt bara när kropp och vilja inte riktigt hänger ihop. Men pö om pö, så vips blir det i alla fall _nåt_ gjort.

Skitsamma vilken "mängd".

*kramar*


Ps. dröm på du bara, o planer får man ju ha i hur stora mängder som helst. ds.

 
Klockan april 25, 2007 8:24 em , Anonymous Anonym sa...

Tur drömmar finns och att dom är gratis. Vem vet en vacker dag slår det kanske till men lottovinster och massa annat. :) Ha det så gott gumman.
Kram Eva

 
Klockan april 25, 2007 10:43 em , Blogger RedAngel sa...

*S* Von Ankies imperium?! Inte illa, tänk att få köpa in allt som glimmar...det vore ju hur kul som helst!
(frågan är bara hur mkt mer som skulle RÅÅÅKA landa hemma *S* skulle bli proppfullt på en vecka med alla älsklingsaker)

 
Klockan april 29, 2007 9:06 fm , Anonymous Anonym sa...

...och du kan kalla företaget Ankeborg ;)

(Oj, såg nu att någon annan också associerade till ankor.)

Du kan anställa skator som helt hämningslöst snokar rätt på allt som glittrar, och dessutom stjäl det åt dig ;)

Kram Andrea

 
Klockan maj 03, 2007 8:12 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej gumman!
Åhh nu var det lääängesen jag var in hit och kikade, men nu har jag lagt till dig bland mina länkar så jag ska kunna kika in oftare.
Saknar dig ju! :-)

Hoppas allt är bra med er... Ska följa din blogg lite närmare nu så jag får veta vad som händer :-)

Kramiz Saija

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida