måndag, april 09, 2007

Hatar spam

Mår i dag?Yr i huvudet pga avbrott i medicinering

Motion?Nej

Humör?så där

Värk på en skala 1-10?superlite 0.5


Hatar spam och får så många på min äldsta telia-adress.
Tror att jag ska spärra allt så bara de jag prickar för får mejla dit.
Orkar inte se raddan och hålla på och neka manuellt.

I övrigt har jag inte kunnat äta en av mina mediciner och det gungar till i huvdet med jämna mellanrum.
Känns obehagligt.
Inte har vi kunnat handla mat heller så jag äter konstigt , av det som finns i torrskåpet och frysen.

Mår inte så bra när jag slarvar.

Drömde att jag hade opererat bort hälften av mina tuttar och en del kunde inte se skillnad..
När jag i verkligheten sen gör detta så ska jag kräva att få minsta möjliga storlek.
Har 105DD i storlek nu och är så grymt trött på att bära stora tunga bowlinklot framtill, därför att så pass tunga är dom för de som inte visste det.

Familjen snorar och jag är trött och bara sover eller så stökar jag ner med mina auktioners tillbehör i hela huset.

Nu vill jag ta fram min söta prov-docka
Har köpt en singallaklänning till henne.
Men den har inte kommit än.

Familjen tillåter nog inte att jag har en naken docka i vuxen kvinno-storlek ståendes framme....De som förvisat henne till vinden med eller utan kläder förut s as.
:o)
Ses!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan april 10, 2007 5:54 fm , Blogger Christina sa...

Vill bara visa att jag varit här på din blogg...

 
Klockan april 10, 2007 8:49 fm , Anonymous Anonym sa...

Drömmar kan vara underliga. Jag drömde häromdagen att jag skulle ha hand om fosterbarn.

Inte bra med snorig familj. Båda mina föräldrar är förkylda. Bara jag som är frisk.

Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida