onsdag, maj 23, 2007

Senare samma dag

Mår i dag?Väldigt sömnig på grund av värk

Motion?Gick lite på tomten och jagade en katt:-)

Humör?Ganska gott mitt i allt elände

Värk på en skala 1-10?5 i hela kroppen och ca 7 i armar, händerna


Vill bara slinka in och berätta att jag stoppade alla mina pågående auktioner, som inga bud hade.
SKÖÖÖNT det känns allstå!
Befriad äntligen från att slå in saker och leta efter och köpa frimärken, väga och mäta, svara på massa mejl samtidigt, skriva och kolla om folk betalt eller inte..nä jag spyr på allt detta nu.
Det som är så roligt i vanliga fall har blivit ett riktigt aber för min del.

Ska sälja större lådor med grejor så där 1 auktion om året..nä jag skojar bara.
;o)

Tack för kommentaren och tipset från dig anonym!!!

Vet dock inte om jag törs se på programmet "lyxfällan" eftersom det är ju MIG alla de avsnitten handlar om och jag vet att jag är uselt impulsstyrd, så det är inte kul att liksom se ännu mer av uselt ekonomiskt sinne även hos andra.
Har sett lite då och då bitar av programmen och som jag ser det så gör dom samma saker som jag själv redan gjort=analyserat, räknat, skrivit upp allt, gjort matlistor osv osv osv....Men ändå ändrar jag inte på det viktigaste illdådsbeteendet=låna pengar och köpa för mycket onödiga pryttlar.

Köper aldrig kläder, smink eller har några extravaganser så, men färdig mat är jag tvungen att köpa då jag inte kan laga mat så ofta på grund av sjukdomarna jag har.
Förr var jag en riktig husmor som gjorde listor på allt som skulle köpas och långkok och som var urnoga med maten. Mycket rejäl husmanskost är faktiskt inte så dyr och samtidigt det bästa man kan äta , näringsmässigt sett, anser jag.....jiiiiivlar vad armarna krampar...så jag avrundar....Ska skriva oftare nu då jag slipper plikterna från försäljningar.
:-)
Ha det gött!

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan maj 26, 2007 9:25 fm , Anonymous Anonym sa...

Duktråtta!

Kram Andrea

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida