torsdag, mars 15, 2007

Ulf Lundell och pappa

Mår i dag?Zomnie-aktigt långsam

Motion?Hur fort rör sig en zombie?

Humör?Bra och jag har energiska tankar som ej kan rå på en zombie

Värk på en skala 1-10?3


I dag skiner solen och nu har jag missat 2-3 såna här tillfällen att gå ut på mina efterlängtade och livsnödvändiga promenader:-(

Misstänker att nån av medicinerna gör att jag blivit sån här.
Misstänker att det är värktabletterna eller antidepppillren.

-HUR SKA JAG KLARA MIG OM JAG SLUTAR ÄTA DEM????
Leva med tortyr och plötsliga anfall av utbrott och vakna gråtandes på morgnarna är inte direkt nåt jag längtar tillbaka till.

OM jag slutar ta dem så kommer ju energin inne i huvudet att vilja ut och röra på sig, men det går ju inte för sig i en värkande bultande kropp , vars ägare har ett humör värre än pompripossa på slutet.
Hon skrek ju tills hon blev en stor mossig sten, eller hur det nu var?

I natt har jag drömt att Ulf Lundell skulle ha med mig i ett medicinskt forskningsprojekt och han skulle komma varannan dag på ett ställe där vi skulle mötas så att han fick ge mig injektioner med selen i.
Det var sen nåt mer vitaminskit som hade ett namn i drömmen som jag inte minns.

Ulf Lundell var så jäääääädra snyggt klädd i olika svarta kvalitetsplagg.
Jag såg att han var lik pappa i detta att klä sig fint med dyra kläder.
Tänkte att
-*ja ja ..Ulf har råd, men det hade ju inte pappa så hur kunde han ha råd att klä sig så då??*

Mamma har sagt att när de var nygifta , utan barn eller nåt annat att ta hänsyn till, så hade dom superbra ekonomi, så pappa köpte väl de här kläderna då och eftersom det var kvalite i dem så höll dom ju också år från år.

Pappa min var inte nån wannabee ritch bitch, utan en ÄKTA arbetarklassen son.
Han var stalinist en tidsperiod, hur i helvete han tänkte då skulle jag bra gärna vilja veta????

Men...

...........Min pappa dog 1979 och det var långt innan jag började ställa de här frågorna...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida