fredag, mars 16, 2007

En bra dag

Mår i dag?BRA

Motion?JAJAMENSAN, BENA BÖJ UTI TRÄDGÅRDEN

Humör?GOTT

Värk på en skala 1-10?3-4


Idag är en sån här oerhört sällsynt dag då ALLT är bra.
Knappt nån värk att tala om och jag har sovit som en björn ide och vaknar lycklig och ser solen skina ute.
Gick upp och kollade mejlen och gjorde en rejäl fullkornsfrukost med banan.

Gick sen och gjorde mig iordning och fixade med mitt hår.
Har ju en nästan kal fläck ungefär så som munkar har, men det är ändå rätt mkt hår över, men står man ovanför
och tittar ner på mitt huvud t.ex om man är lång så skiner rosa-vit hud i genom rätt så duktigt:-(

I alla fall har jag en slinga med löshår som går i kopparbrunt som jag köpt inne på tradera för länge sen.
NU först hade jag ork nog att pilla dit den i håret så det lade sig över det kala och jag fäste sen med ett mörkgrönt sidenband
en rosett och band runt håret så nu ser jag väl ut som en 40-tals-kvinna eller nåt..
:-))

Har i dag även orkat med att med våld fastsätta diverse smycken som jag fått som är bedårande vackra.
-ska visa foton sen på dem.
-1 st handväsksmycke
-1 st nyckelringssmycke
Gjorda av Andrea på klockantio.org

Har sen plockat skräp på tomten och varit uppe i stuga och hämtat små foton på min älskade pappa som jag ska förstora.
Är nästa lite rädd för om fotografierna eftersom då kommer jag få en stor närbild på pappa och det är såna foton man gråtit av saknad över honom
redan innan de förstoras.

Nu gör det föressten ont i både händerna och ryggen märker jag.
Det märks på att jag håller andan och sen höjs blodtrycket och jag får kramper som gör ont.
Inte konstigt att jag har högt blodtryck varje gång jag är hos husläkaren då jag jämt har skärande smärtor i ryggen, händerna:-(
Läste att högt blodtryck kan bli väldigt högt av just smärta.

Ska ta och kila in till smärtguiden sen och fråga han Dr Brage där om vad han tycker att jag ska göra.
-Kanske ska jag ha blodtrycks- manchett på ända tills smärtorna släpper?
Men fan det gör dom ju i princip aldrig:-(

Har köpt en för 600 kronor för länge sen, men jag är så osäker på om den visar rätt verkligen.

Nu måste jag sluta skriva och jag som trodde jag hade kraft till att skriva några meter här....
see ya!

1 kommentarer:

Klockan mars 18, 2007 10:16 fm , Anonymous Anonym sa...

Inte bra med ont :(

Kram Andrea

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida