lördag, mars 03, 2007

Överaktiv adhd:are

Mår i dag?Bra

Motion?Jag struttade runt hela natten i ´köket

Humör?Mkt gott

Värk på en skala 1-10?-0


Hurra! Talar man om trollen så är de i farstun.
I matt fall så var det adhd-trollet som satt där..he he:o)
Det hörde tydligen min önskan om en adhd- attack och smittade genast ner mig.

Till min förtjusning.
:-)
Jag fick härja i många timmar innan jag somnade utmattad på soffan och har nu sovit hela dagen.

Jag STÄDADE...JAAAAAAAAAAAAAAG AV ALLA MÄNNISKOR...VA?:O)

I alla fall städar jag ju jämt i fantasin, men inatt var det på riktigt.
Alla mina saker märkte jag och lade i skåp och påsar och jag dammsök köksgolvet som var helt täckt med skit som pommesfrittes och pappersludd efter alla kartonger som släpas ut och in på grund av att vi packar saker som jag sålt.
& packar upp saker som jag köpt också för den delen.
;-)

Kan inte förstå hur det gick till, men jag var fjäderlätt i hela kroppen och tankarna flöt på som de skulle...snabbt men bra.
& jag flöt med i ett ganska högt tempo.
Precis så som det anstår en riktigt läcker adhd-hjärna.:-)

Det märktes tydligt att nåt var helt annorlund i kroppen och det var värken som släppt helt och hållet.
Har ju inte haft ont i hela kroppen förr så som på de sista ca 5-7 åren utan det har ju då bara varit händerna och i går släppte ALLT.

Just nu så gör det ont i handlederna bara och det är tangentbordet..
Ska sluta skriva då da, fastän jag inte vill , för att vila dem.

Hoppas ni är lika lyckliga som jag där ute i sajberspejs!
Kraaaaaaaaaaam!

7 kommentarer:

Klockan mars 04, 2007 11:01 fm , Anonymous Anonym sa...

Ankie!

Skulle vilja fråga dig en sak, men inte här i bloggen. Kan du mejla mig på min vanliga comhem-adress, för jag har inte din nya mejladress, tyvärr?

*bamsekram*
Mia

 
Klockan mars 04, 2007 3:08 em , Blogger Min kopp te! sa...

Jag har inte din adress heller i den nya datorn.

-Det går att skriva till mig genom att du kikar på hemsidans första sida...där är en bild där epostadressen står.
:-)
Under den bilden om firefox...

 
Klockan mars 05, 2007 8:35 fm , Anonymous Anonym sa...

Vad härligt att du fick städat! Vilken tur att du har adhd-troll hahahahaha

Jag får vänta ibland på de där rycken men när de kommer är de super =)

Har du sett att det finns ett nytt npfforum? Knappt några medlemmar änne men det ska visst slutas vad jag fattade.
http://npf.egetforum.se

 
Klockan mars 05, 2007 4:01 em , Anonymous Anonym sa...

Hinner inte läsa och skriva och fixa nu, men en kram hinner jag med.

Kram!

 
Klockan mars 07, 2007 12:04 fm , Anonymous Anonym sa...

Ett stöd för handleden skulle kanske hjälpa något mot ovälkommen värk!?.

http://mybeta.imagepile.net/images/77701
stoneage_search_engine4.jpg

 
Klockan mars 07, 2007 12:31 fm , Blogger Min kopp te! sa...

Tackar för tips!
Jag hade ett brett stöd på förra tangenbordet.

Felet med detta mya tangentbordet är att det lutar som i en uppförsbacke.

Då viker sig handlederna fastän man lägger stöd under.
Måste ha en bättre stol också som man kan höja så att det passar detta bordet.

Det är alltid så här för mig att jag måste typ köpa 10 olika handledstöd och andra grejer innan jag tillslut hittar det som inte gör ont och så var det med förra tangentbordet att när jag hittade det äntligen så har jag haft det i åratal.
:-)
som en kär gammal teddybjörn som man inte gärna släpper i från sig.

 
Klockan mars 07, 2007 12:33 fm , Blogger Min kopp te! sa...

Hallå Virrikoko!
Tack för länken till nya forumet.
Ska registrera mig där sen.
Massa kramar på dig!

Andrea!
Massa massa kramelikramar på dig också!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida