onsdag, mars 07, 2007

vackra servettringar

Mår i dag?ej sjuk på nåt sätt

Motion?Mer rörlig

Humör?megagott eftersom klistret släpper lite

Värk på en skala 1-10?Hade väldig ont vid 4-tiden i morse och jag tror jag tog 4 tabletter faktiskt...Visste inte om jag tagit de 2 pillren jag ska ta så då tog jag 2 och kanske blev det då 2 för många s a s? I alla fall OM jag tog 2 först så hjälpte dom inte ett smack så då behövde jag uppenbarligen 4 st men så många får jag inte äta egentligen och har aldrig gjort det heller förut


Nu ska jag visa er nåt urvackert som jag fått bara så där av Andrea
Kolla in hennes smycken där så får ni se ännu fler fina grejer
Fotot är upphovsskyddat, copyrightlagen gäller..Ni får alltså inte på några villkor ta med denna bilden eller spara ner den på er dator

Har fått fler saker.
1 nyckering med smyckes-svans på med massa fina pärlor och en ursött väsksmycke att hänga på väskan då.
Får ta kort på dem med senare.

I dag har jag gjort mig fin, duchat och klätt mig i ringar och halsband av diverse sorter och många av dem har Andrea också gjort för hand.

Borde fotat allt, men jag är lite för svag ännu för att orka göra det.

See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida