måndag, maj 22, 2006

Plantering

Mår i dag?Mycket bättre

Motion?Klättrat i berg och planterat

Humör?Gott

Värk på en skala 1-10?Händer 4 och ryggen 0


Otroligt så har jag inte fått ont än i ryggen trots massa klivande och böjande och spring fram och tillbaka. Då vi planterat alla de blommor jag fick från Traderas auktion+ att vi köpte mängder med blommor på Coop forum i går.

I går så tog ryggen slut i vanlig ordning efter ca 15 minuters traskande.
Jag letade upp en solstolsavdelning på ex OBS och satte mig där och vilade.
Gick sen och hämtade en kundvagn modell inte-så-djup-varukorg.
Lättare att dra för mina händer.
Då hände nåt skojjigt.=Jag kunde gå i TIMMAR utan att ryggen sade upp sig.
WOW!
:-)
I dag har jag bara lite träningsvärk och än har inte ryggen pajat trots allt jag gjort i dag.
Har dock inte grävt i jorden utan mitt jobb blev att bära lite växter och sortera dem och öppna dem som låg VÄL inslagna från traderas auktoner.
De är helt underbara människor därinne som säljer plantor.
1 de slår in växterna väl.
2-de skriver små brev eller kort och talar om hur man planterar dem.
3-de håller snabb och bra service via mejlkontakt.
Rekommenderar er verkligen att försöka att handla därinne, men glöm inte att kolla deras OMDÖMEN/BETYG allra allra först innan ni slår till och trycker på OK-knappen.

Är hungrig som fan nu. Men jag har köpt Nutrilett jordgubbssmak för att byta ut en del måltider med. Måste ner i vikt nu.

Ha det bäst alla söta snälla sajbervänner!

2 kommentarer:

Klockan maj 22, 2006 9:19 em , Anonymous Anonym sa...

Kul att det gått bra :)
Kram

 
Klockan maj 23, 2006 8:40 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Om du visste hur jag ser ut nu när jag sitter och läser hos dig. Jag har ett smajl som nästan går runt huvudet :-) Hade inte öronen varit i vägen så...
Jag blir så glad när jag ser att du mår bättre och det händer kul saker omkring dig! Ny bil!! *avis* Och nyplanterade blommor *mer avis*. Fick du mejlet med lösen förresten?
Många många kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida