tisdag, maj 09, 2006

Skunkmående och blommor från tradera

Mår i dag?Bättre i kroppen och kisseriet har kommit i gång, men så kom i stället djup deppression pga pms

Motion?Nej..hela min rygg är kajko så fort jag rör mig

Humör?Bara nedstämd och sover

Värk på en skala 1-10?mkt mindre i händerna ca 3 och ryggen ca 7


Kom inte iväg till läkaren.
Då jag blev upprörd i natt och inte kunde sova och sen kom M hem och hade varit vaken i över 1 dygn och han jobbar ju natt så jag kände att det vore också grymt att låta honom köra bil i det tillståndet.

Har fått i gång pinkeriet, så det är då inte lika akut.
Men måste ju kollas upp då jag fortfarande har mjölksyra i musklerna och ryggen är helt kajko nertill.

Är deppig och väntar nu bara på lingonveckan.

Kan inte gå ut då ozonskiktet tydligen är nere på marken och härjar med alla som har astma och allergier.
De varnade oss för att gå ut.

När jag stod i dörröppningen kände jag hur jag fick delvis andningstopp och nån äcklig känsla i munnen.
Det var bergis ozon då?!:-/

Håller mig inomhus då.
Vi fick tv-kanaler i går.
De satte upp en parabolantenn, tyvärr på vårt lilla verandatak, då inga signaler togs emot nånannanstans runt hustaket.
Men nu saknas mina älsklingkanaler= tv5 och discovery:-(
Jag tror vi är lurade då jag läste en insändare om detta i aftonbladet.
De hade påstått till den kunden som skrev insändaren, att kanal 5 var samma sak som kanal 3 fast utan Big brother???!!!
Så det var därför dom sagt att kanal 5 fanns...Men herreguuud.
M sa också att SÅ senil kan han inte vara så att han läste fel om att 5:an och discovery skulle varit med och särkilt inte då vi alla i familjen älskar de kanalerna.

Men nu har vi ju kanal digital uppe i lilla skitiga huset så då får man snällt pallra sig upp dit för att titta.
Synd bara att jag är så mörkrädd.
Förra veckans discovery med crimenight missade jag därför t.ex.

Gud vad gnällig jag är...

Nu har jag fått blomster som R håller på och gräver ner i en träkruka som ser ut som en tunna med rephandtag.
Blev glad att få se de små liven och nyfiken på om de kommer blomma nu.
Plantorna är ca 1½ dm höga.
Så här ska dom se ut sen då de blommari alla fall.
*purpurklätt*
purpurklätt inropad på tradera auktion
*Rosenskära*
rosenskära inropad på tradera auktion
Over and out!

1 kommentarer:

Klockan maj 09, 2006 9:10 em , Blogger RedAngel sa...

ajm alajv...*S* vart för trött för att skriva & sen...solen skiner och då är jag ute hela dagen!

Men...lämnat 2 färska åt dig nu då ;)

Ujuj...hoppas du mår bättre...det verka vara en upp å ner period hos alla jag känner, ingen mår riktigt riktigt bra!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida