onsdag, maj 17, 2006

Läkarbesök i dag m.m

Gjord av Ankie. Ni hittar dessa på min grafiksida som jag länkat till med bilden

God tidig morgon!

Numera vaknar jag kl 5 och går upp och gör frukost till herrarna här i familjen som vänt på dygnet.
I dag vankas det havregrynsgröt med kokta ägg och linongonsylt eller äppelmos till.
M käkar inte gröt så där får det bli fil då.

Lingonveckan sövde mig och det är tur så jag kan få bort detta med att aldrig somna nånsin då jag lägger mig.
Har 8 timmars insomningstid i värsta fall.
Och det händer aldrig att jag somnar då jag lägger huvudet på kudden, förutom ibland vid mensen då blodförlusten gör mig så pass trött.

Tror tyvärr inte det regnat här.
Det ser alldeles torrt ut.
R som har pollenallgeri får då vänta och lida ett tag till stackarn.
Jag fick dessutom astmaanfall, små sådana och nu är säkert jag också pollenkänslig, eller så var det bara på grund av överflödet av pollen i år. Vi får se framöver.

I dag ska vi nog bli med ny bil förhoppningsvis.
Får fota den sen eller sno anonnsbilden he he.;-)

Kl 15 i dag ska jag till neuropsykiatriken för sista gången.

See ya later!

6 kommentarer:

Klockan maj 17, 2006 7:57 fm , Anonymous Anonym sa...

Är med dig i tanken idag!
*kramen*

 
Klockan maj 17, 2006 8:21 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas ditt besök hos läkaren gick bra idag och att du har din tid hos VC kvar imorrn.

Har varit inne och läst ikapp idag. Skönt att du mår lite bättre. Hoppas såååå att du ska få en bra sommar och kunna njuta lite av livet igen. Ge dig inte på VC utan kräv utredningar, blodprover mm så att du får vara värkfri och må bra! Ser dig framför mig när du grejar i ditt nya hus och er nya trädgård :-)

Många många kramar från mig till dig!

 
Klockan maj 17, 2006 9:49 em , Anonymous Anonym sa...

Hej hopp!

Tack för dina gratulationer! :)

Bra att du tycks må bättre numer. Kul med ny bil åsså :)

Hade du gjort "ängeln" i början av texten? Den såg som ett mästerverk a´la Ankie, fin :)

Jag önskar att jag oxå vaknade tidigt då skulle jag ligga i sängen och lyssna på radio ... RIX FM, morronzoo mellan 06:00-10:00 ...love it :)

Kramis
Kram

 
Klockan maj 17, 2006 9:57 em , Blogger RedAngel sa...

Helloo my pimp =) ah...tänkte att jag nitar dit mina fina länkar till hemsidorna...

Leker just nu å försöker koppla hur jag ska göra å vad, så det e mer experiment hehe

akej...här e ena http://geocities.com/dead.alive8/
sen lyckades jag göra fel å inte länka sida 2, så här e den:
http://www.geocities.com/dead.alive8/page2.html

och sen en bara test som fick mig gråhårig...den e helt gjord i flash bara för att testa om det funka..å det gjorde det (fast den sidan e PEPPRAD med reklam, som jag avskyr)
http://puppyass.fortunecity.se/index.html

Så jag håller på kollar runt lite på olika gratis alternativ för tillfället...men aah...värdelöst!

 
Klockan maj 18, 2006 12:49 fm , Anonymous Anonym sa...

Hoppas allt gick bra hos läkaren.

Kraaaam!

 
Klockan maj 18, 2006 1:26 em , Anonymous Anonym sa...

Hej Ankie!
Vad jobbigt för dig att du har så svårt att somna, men skönt att eländesveckan för något gott med sig ;-)

*många kramar*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida