måndag, maj 15, 2006

Lingonv maj06

Happy!
Mår bättre och bättre.
I dag startade lingonveckan på rktigt och det är en
befrielse då man oroat sig varför den först bara hade 22 dagar emellan och sen uteblev helt, men nu har den ju inte gjort det.

Kom på att jag kan ha rivit mig så det blödde, det där osm jag ev tror, trodde var en mellanblödning. Hade vassa kanter på naglarna och vet att jag rev till.

Förlåt min öppenhet , för er som är känsliga, ang detta, men det är så här med min blogg=jag skriver om allt som jag annars skulle pratat med polare om.

Har inget jobb och inga IRL-vänner längre så jag kom då på att det finns säkert fler än jag och ja de kanske uppskattar att få reda på saker genom att läsa här och även då folks kommentarer som ofta är till stort stöd och med kloka råd osv.
Att vara utlämnande behöver inte vara fel.

Att jag mår bättre kan kanske bero på att jag nu äter alla medicinerna på morgonen i stället för på kvällen och att jag äter ordentligt med mat =till de piller som annars ger sura uppstötningar=Plendil och ev även Coozar och Levaxinet då.

I alla fall har jag nu sluppit sur mage, även fastän jag käkat treo.
:-)
Min mage är en plåtmage annars så jag är helt säker på att medicinerna på fastande mage eller för lite mat är orsaken till illamåendet och yrseln i alla fall.

Men jag ska ändå dra allt detta för läkaren och hon kommer ju att ta blodstatus hur som helst, men jag ska be om hela det där stora blodprovspaketet.

Nu vill jag åka med M och handla, men är rädd att inte kunna gå mer än typ 5 minuter innan ryggmuskeln i arslet ska börja jävlas med mig:-(
Får försöka ta med mig nån liten pall eller nåt att sitta på. Om jag sitter en stund kan jag orka 5 minuter till.

Måste få en sjukgymnast att berätta vilka övningar jag kan göra.
I går skulle jag lyfta täcket med ena benet och då klockade det till så där högt igen.
Hoppas hoppas hoppas att kotan och disken åkte rätt igen då, men jag har inte provat att gå omkring för jag vill ha kvar hoppet.
;o)

Over and out

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida