fredag, maj 12, 2006

Döfött?????????????

Mår i dag?Bara totalt svullen i magen

Motion?Nähähäeee

Humör?Rädd ledsen och förbannan

Värk på en skala 1-10?Ryggen är bra eftersom jag icke rör på mig..händerna är också skitbra då det är kallt ute så det blir 2 resp 1


Är helt kvävd av oron över min stora mage.
Fick nu tecken som jag INTE gillar=liten mellablödning.
Jag som trodde att det var lingonv som startade, men icke då:-(
Sov tyvärr då familjen åkte och handlade, för annars hade jag försökt följa med för att köpa ett gravtest.
OM jag är gravid är det ändå helt onormalt.
Det är inget som helst liv därinne.
Inga rörelser överhuvudtaget.
Inga ömma bröst.
Kanske är det en stor jävla svulst?
Kanske är det ett dött sen länge foster?
Eller så är jag så fet nu att revbenen bångnar och håller på att brytas på bägge sidor?
Det är otroligt spänt och om bara så 1 kilo till placerar sig på magen så kommer jag sprängas.
-HUR FAN kan gud skapa en människa till att gå upp 100 kilo bara på magen och låta denne gå med pinnar till ben och armar????

Såg på tv igår="du blir vad du äter", tror jag programmet heter.
Det som den tjejen stoppat i sig lades upp på ett jättestort bord och det var mycket mat. FET mat rakt igenom och massvis med alkohål.
Jag lovar att jag äter inte ens 10% av detta.
Hon var smalare än mig????

Jag äter massvis med frukt och grönsaker och jag äter för mkt och tar fler portioner och dricker rödmjölk till maten+att jag ätit för mkt smör då på mackorna och då jag lagat maten, men det är i alla fall så långt i från några mängder.

Äter en tallrik fil på morgonen för att inte magen ska få spelet av ett par av mina mediciner.
Är oftast inte hungrig på morgonen men vet att frukosten påverkar en hela dagen så då äter jag fruktost i alla fall och de är icke feta.
Det är fil eller gröt och nån macka i bland.

Jag rör inte på mig på grund av depression och apati och det är nog den allra största boven till min viktuppgång.

-Men när det nu är så farligt att vara äppelformad , så varför skapas då människor så som mig till runda bollar med stickiga ben ?????
-Vad är det för mening liksom ???

Inte fan attraherar man nån hanne med ett platt arsle och en stor jävla fyllebuk, Melonstora bröst som hänger numera, trots att man inte dricker en droppe alkohol??

Känner fan i mig ingen som ser ut så som jag gör och inte ett enda klädesplagg går på min kropp så tacka fan för att jag går i nattlinne från morgon till kväll.
:-(((((((
Är nu så fruktansvärt besviken och dessutom rädd för om jag drabbats av nåt ödem i magen eller en död bebis eller cancer eller vad fan det är frågan om.
Jag som slutade röka och äntligen blev så pass lugn av medicinen att jag kunde gå ut får då i stället ryggproblem så att jag inte kan röra mig:-((

Även det kan ju vara bäckenuppluckring om jag är gravid , för precis så här hade jag ju det under min förra graviditet, med värken då menar jag.:-(

Åker nog upp akut nu i helgen, eller så får jag köpa gravtest först och är det positivt ja jag måste nog ändå åka upp på akuten, om det finns nån sån, gynakut då här?
Det vet jag inte helller.
Får ta reda på det.

I morgon kommer dessutom folk hit och jag kommer inte vara talför om jag är så här rädd då de kommer:-(

I bland hatar jag allting.
Varför kan man aldrig få slippa oroa sig???
Jag vill ha paus från händelser som hela tiden håller mig på helspänd, men det är som att det går troll i detta.
Nåt illa har jag definitivt gjort som straffas så här..
Inget jag vet om, men nåt måste det ju vara.

Hatar även att gnälla och tycka synd om mig själv, men jag är mest trött på tillvarons nycker och arg och ledsen...Kan ju inte vara en vän liten solstråle och då suger livet anser jag.

Vill finnas för andra och inte mig själv.
Men kan ju inte...jäääääääävla svaga människa jag är!!!:-(

Skriver detta öppet nu.
Ty det spelar ingen roll.
Jag är en nolla utan liv så vem bryr sig?
I detta kan i alla fall ingen skada mig mer än som redan skett.

Tog sömnmedel nu i hopp om att få vakna i tid i morgon , så jag kan reda ut denna härvan, eventuellt.
Nu ska jag leta upp akut-instanser att åka till.
Ses!

2 kommentarer:

Klockan maj 13, 2006 12:44 em , Anonymous Anonym sa...

Hej. Du verkar behöva en varm kram *KRAM*

Måste erkänna att jag sitter och småler när jag läser dina ord. Nåt fel på din humor verkar det inte vara..

Kram igen Gerd

 
Klockan maj 13, 2006 11:24 em , Anonymous Anonym sa...

Tänker på dig en massa och hoppas du får svar snart på vad det kan vara frågan om.

KRAAAAAAAAAAAM

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida