torsdag, januari 12, 2006

God mat

Har i dag lagat god middag som hittades på av mig=
1-Stekta fläskotletter som får koka färdigt i soja och sky.
2-Ris
3-Gräddfil med grekisk stylade kryddor, som, spiskummin,vitlök, paprikapulver,cayenneppar +lite grillkrydda.

4-Stavar av grönsaker att dippa med.
Om man blandar spadet och gräddfilsgrejset så blev det också gott, på tallriken direkt alltså:-)

I övrigt är det en slö och slappardag.

Ingen katt har setts till sen kl 11 i förmiddags.

Har rensat datorn på program och scannat och grejat och inga virus fanns, men ändå säger en skylt att det finns en säkerhetsrisk i nåt ostabilt med programmen????

Vi har uppdaterat allt inne på windows update och scannat allt med betalversioner och städat registret osv sov..
Märkligt värre??!!
Over and out!

1 kommentarer:

Klockan januari 19, 2006 8:40 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Jodu, glömska....fy *** vad jobbigt det är. Jag skriver nu mer upp i 1) Vår planeringskalender som hänger på väggen. 2) På en magnettavla på kylsskåpet. 3) Gör en notering i min kalender i min mobil. Och ändå kan jag missa saker. Hopplöst. Men det var nåt mer jag skulle skriva...*glömsk*.

Jo, just ja...jag får oxå en varning hela tiden om att jag har en sårbarhet i datorn. Går till windows update, men inget nytt finns att hämta. Konstigt!

Många många kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida