tisdag, januari 10, 2006

Inflyttningsdag!!!!

Ja min skapare vad glada vi är här!
Får flytta in den 16-17 april i nya huset.
Jag orkade tyvärr inte följa med till visningshuset idag:-(
Var så himla trött.
Hade så gärna velat varit med och kikat och lyssnat på våran handläggare-försäljare.
Han är så otroligt trevlig och ett proffs.
Finns på älvsbyhus, men jag vet inte om det är okej att nämna hans namn?
Har visitkort och ska absolut rekommendera honom till vänner och bekanta.
:-)
Nu är allting valt som :
Tapeter
Våtrumstapeter och golv.
Trägolvet
Kamin-öppna spisen.
Kolla in hur den ser ut!
Vi är så förväntansfulla här nu och jag fick se ritningen och blev helt paff över att huset kommer ligga lite snett på tomten så vi kommer ju en bra bit ifrån vägen, mot vad jag hade trott.
På baksidan blir det dock inte mkt plats kvar utan där är ett stort stup. Moahha ha haaa...för om tjuvar kommer så ramlar dom ner i mörkret..hihi:o)

M läste upp alla tillvalen och faktum är att dom kostar lika mkt som själva huset, utan tillval.
Är ändå glad att vi investerar på det viset för att göra nåt i efterhand kommer vi kanske aldrig bli friska nog att fixa och värdet ev värdeökning,är säkrare på huset på detta sättet.

M är så söt så han kom i håg att tänka på mina onda händer och beställde rullband till kastrullskåpet.
:-)Så jag inte ska behöva slita och dra och lyfta på tunga kastruller i onödan.

Nu orkar jag icke skriva mer.
Kramelikram!

1 kommentarer:

Klockan januari 11, 2006 7:40 fm , Anonymous Anonym sa...

Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset. April? Bara drygt tre månader kvar? Jag förstår att ni längtar.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida