lördag, december 31, 2005

Gott nytt..

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA I CYBER!
:-)
Sitter här och svettas.
Nu kommer familjen precis in efter att ha handlat.
Jag har gjort potatisgratäng med stekta biffar.
Mums!
Senare i kväll ska vi äta räkor, sallad och painriche och dricka cider till.
Trodde först inte M skulle kunna köra ner till centrum för att handla men bilen
kom uppenbarligen både dit och hem och upp för backen.
:-)
Det är isbana.

Man märker att jag inte är helt psykiskt okej, för jag glömmer så mkt som t.ex
kunde jag inte hitta på nåt att ha i salladen, men NU kom jag på att jag velat ha avacados och rädisor i:-(
Glömde även säga till om tomater, då vi bara har 2 st.

Men jag ska sträva framåt sakta men säkert detta året.
Inte behöver man lova att sluta röka heller då det redan är gjort.
Den 7:e kommer ännu en överkryssad fimp sitta här i högerkanten.
:o))

Har inte sett till kissemissen i dag:-(
Hoppas han är hemma hos sig då.

See ya!

2 kommentarer:

Klockan december 31, 2005 4:53 em , Anonymous Anonym sa...

Woow!
Betyder de tre överkorsade fimparna tre veckor utan ciggisar? Bra jobbat tjejen!

Önskar dig en mysig nyårsafton och Gott Nytt År.

*Kram!*

 
Klockan december 31, 2005 5:44 em , Anonymous Anonym sa...

Gott Nytt År!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida