fredag, januari 13, 2006

Andrea

I gårkväll fick jag en stark förvarning av att Andrea skulle ringa och precis då så ringde hon.
:-)
Tjollahopp!
Vad glad jag blev.

I kväll håller jag på att validera min grafiksida.
Har nog tusen fel då jag stoppat in en del script och anonnser och så ser jag ju jämt fel själv då jag kodar.

t.o.m min gästbokslänk till Olzzons gästbok var fel.=
I adressen stod symbolen & och det ska ju vara & och ett colon...ja ni vet.
Jag tänkte att då blir väl ändå url-n fel?Men si det gick att skriva xhtml i deras adress och ändå så funkade den.
:-)

Nu ska jag rätta lite till och svära över att vi alla 3 har vänt på dygnet.
Tycker inte om att vara klarvaken mitt i natten:-/

Katten kom in och hade varit i slagsmål.
Hans egen päls var avsliten i en tofs som låg kvar på hans huvud och öronsnibbarna upptill såg tilltufsade ut:-/
Men i övrigt mådde han bra och verkade inte ha ont.
I går kom han och var lerig i hela fejan, men ruskade av sig allt på mina strumpor.
:o))

Over and out!

1 kommentarer:

Klockan januari 15, 2006 5:01 em , Anonymous Anonym sa...

Inne å vinkar lite!
*vinkelivink*
=)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida