fredag, december 09, 2005

Värk-värmerapport 1.

Nu kamrater! Blir det blidväder, värmeväder, töväder eller nåt.
Har värk som börjar exakt precis just nu/&¤%/&%/&¤%¤fy 17 bläää:-/
Ska försöka skriva så här varje gång värken kommer och se om det stämmer med vädret då de inne på smärtguidens forum inte har nån forskning som visar att detta stämmer.
På mig stämmer det i alla fall 7 av 10 ggr då värmeväder är på G och särkilt om det är inkommande över svarta havet från Öst.
Kan bli intressant å se framöver.

1 kommentarer:

Klockan december 10, 2005 9:58 em , Anonymous Anonym sa...

Jag har oxå märkt av vädret i mina händer. Du vet mina problem. Men jag kommer aldrig i håg om det är när det blir plus eller minus. Eller så inbillar jag mig. Jag har ju ibland domningar så jag knappt vet vart jag kliver och jag måste hålla mig i trappräcken för ibland är det som om benen inte kan bedömma avstånd. Har ramlat i trappor tillräckligt nu. :)

Samma sak med händerna. I bland kanjag hålla i en sak å tappa den för att handen inte klarar av att hålla kvar saken, å då är det ändå lätta ting.

Å så detta eviga ilande, somnande, krypande... i både armar och ben.

Nåja... nu ska jag vara positiv...

Jag kunde ju ha haft... hiv.
Look at the bright side of life ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida