tisdag, december 06, 2005

förtag/avtal

Hej alla!
Stort tack för att ni kommenterar ang den här affären.
Jag måste dock hejda er en smula.
Detta är ett STORT FD statligt verk s a s.
Jag förstår hur ni tänker för så här tänker man i alla andra kund/säljare/avtalsfrågor,
men dom här lirarna ligger klart efter sin tid och verkar inte alls känna för sin kund, därför att det har dom väl aldrig förr råkat ut för då verksamheten funnits i många många år.

Nu är det nya tider och detta enorma företaget har givit sig in på internetmarknaden och säkert andra marknader också.
Men kundservice är nog ett ord de inte begriper innebörden av då det är en lag som styr det mesta som dom gjort förr.

Vill inte skriva ut företagsnamnet här men ni kanske kan gissa ändå, tyst för er själva?


Problemet är att jag inte mär människa att läsa igenom alla deras lagar och avtal.
Men jag läste så pass mycket som är brukligt vid ett köp.

Borde egentligen inte behövas så välkända som dom är .
Borde dom ju för länge länge sen kunnat tala om mer exakt & tydligt vad som gäller och vara tydliga med det.
Till deras fördel är i alla fall att de antog ett förslag från mig om att ja vad ska jag säga utan att avslöja för mycket?
En typ av försäkring kan jag säga att det rör sig om i fall varan inte kommer till kund.

Nu är jag så jävla skraj för auktoriter samtidigt.
Måste vara nåt jävla OCD-tvång jag har, då mina politiska uppfattningar och uppfostran och allt har gått i totalt motsatt riktning mot att känna så.
Jag är rädd att öppna e-posten då jag tror jag ev ska få en utskällning av nån jäkla tjänsteman/kvinna:-(
Med tanke på dom torra svaren jag fått så är det inte otänkbart, men ändock jag har liksom överdriven skräck.

Vaknade nyss och kände som om jag fått draculas kyss=blodfattig är bara förnamnet.
Måste äta min spenat.
See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida