fredag, december 02, 2005

UTREDNING ADHD/NPF BÖRJAR

TJOHOO!
ÄNTLIGEN!
IDAG RINGDE DE FRÅN KAROLINSKA OCH JAG SKA BÖRJA UTREDAS DEN 21 DECEMBER KL 1600 PIP!
:-)
VILKEN LÄTTNAD.
MIN HUSLÄKARE SOM HÖLL PÅ Å KRYPA UR SKINNET DÅ HON TÄNKTE PÅ HUR LÅNG KÖTIDEN VAR OCH ATT JAG BEHÖVER SÅ VÄL KOMMA DIT KAN NU DRA EN LÄTTNANDES SUCK HON MED.
:-)
ÄR JÄTTENERVÖS SKA NI VETA , DÅ JAG ÄR SÅ TRÖTT OCH TRASIG OCH FÖRVÄRKT, MEN DETTA SKA GENOMFÖRAS SÅ JAG KAN FÅ RÄTT HJÄLP.
SÅ ATT HELA FAMILJEN KAN FÅ RÄTT STÖD OCH ALLA VET VART DE HAR LILLA MIG FRAMÖVER OCKSÅ.
DIAGNOS=VIA KUNSKAP

Har inte orkat sitta vid datorn i dag då jag fick fruktansvärda värkattacker i ena armen i går och svullnade upp nåt hemskt.
Detta beror säkert på att vi möblera om vid datorn och jag har inte fått vila armen som jag behöver då jag skriver.:-(

I dag är det bättre dock efter att jag legat ner 80% av dagen.

Ses mer framöver!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida