tisdag, december 13, 2005

Trött på nätet?

Vet inte men kanske att jag börjar tröttna på att sitta online?
Känner mig liksom trött och uttråkad då jag ska surfa och ladda upp filer och skriva och ha mig.
Kan man verkligen bli mätt på det här tillslut?

För 5 år sedan visste jag inte hur man satte på datorn ens.
Då på tiden spelade jag dataspel på playstation 1 och det eviga spelet som jag varvade gång på gång hette:Abes odysse och senare kom även Abe exodus.
Vilka kanonbra spel.
Skiiiitsvåra men det gillar jag=motstånd.
:-))
Jo jag spelade också reiman men det har jag faktiskt inte klarat att runda än.
Har lånat ut det spelet och nu är jag sugen som fan på att få spela bägge spelen igen känner jag.
Kul å se om jag glömt gömställena där slavarna i Abe-spelen gömmer sig.
:-)

Har deppat och värsta gropen var i morse och sen halva dagen kvällen.
När vi ätit och jag fick mina mediciner och jag kom att tänka på att M är ledig denna veckan + att sonen blev ledig från skolan då dom har stopp i avloppet där.
Ja då vände det så nu är jag gladare igen.
:-)

Har ritat lite grafik också eftersom jag såg via statestiken att folk letar efter animerade julbakgrunder.:-))

Jag är en tävlingsmänniska och få kickar av att tävla och jag känner att det är ju dumt att då inte ha nåt att tävla om som kanske höjer dopaminet.
Flåt!
Tjatar mycket om dopamin nu föriden ja.:-))

Äch ! Nu kommr den där tristesströttheten över mig så jag avslutar här.
See ya!

2 kommentarer:

Klockan december 13, 2005 1:25 em , Anonymous Anonym sa...

Känner igen din känsla du beskriver så bra.
Själv lessnade jag rejält på min sajt häromveckan och funderade helt allvarligt på att lägga ner hela ninaweb.
Tog bort rubbet men sen kom lusten åter rätt snabbt.
:-)
Så typiskt mig. Det ger mig rätt mycket att pilla och fixa och surfa runt men inser att jag borde surfa runt mindre och bara surfa hos dom jag läser hos ofta... men det blir även en massa annat surfande.. planlöst surfande när man inte kan sova.. skulle ju kunna göra andra saker istället, som att städa ur lådor, lära mig dataprogram, läsa böcker, skriva brev etc..
Sitter liksom för mycket vid datorn periodvis och då sunkar allt ner härhemma. Får liksom dataabstinens om jag inte sitter här.
Inte så bra.
Tycker du ska sitta och pilla och skriva när du verkligen har lust och inte känna tvång att uppa så ofta om du nu inte vill och surfa runt ska du också göra om du känner för det.
Livet handlar om prioriteringar...
Kramiz till dig från en av dina trognaste besökare..

 
Klockan december 13, 2005 8:26 em , Anonymous Anonym sa...

Tassar in med en önskan om en trevlig o mysig luciakväll! Kramiz Saija

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida