söndag, december 11, 2005

Inte så bra :(

Goddag!
Värk på en skala mellan 1-10 är ungefär 3.
Ingen aning om vad det är för väder ute då alla gardiner är fördragna.
Vaknar ur ännu en mardröm
I går drömde jag att sonen fått en stor blåsa på levern av all coca cola han dricker.
Vi diskuterade det dagen innan , alltså om cola-beroende kontra adhd/npf.
Han har ju medicin men vill inte äta den och jag förklarade att jag tror coca colan
försöker fylla en funktion, men sonen är som en alkis vad det gäller denna bruna dryck
och resonerar därefter, med tokargument för att varför det är SÅ bra med cola.

Nu vaknade jag av nån hemsk dröm igen, men just nu kommer jag inte i håg ett skit.
Bara den ledsna känslan hänger sig kvar.
Nästan alla mina drömmar går i tempo som i actionfilmer ungefär.
Minns vagt nåt om flygplan och packning igen.
Jo just det ja.
Jag hade pantsatt allt jag ägde och gick sen till systembolaget för att köpa bara en flaska martini.
SÅ var det ju i denna drömmen.

Sen fick jag bara ett kvitto på alla sakerna och när jag stod i affären så kom jag på att de glömt att ge mig pengarna.
När jag sa till om detta på pantbanken så ville de inte ge mig pengarna och jag blev vansinnig, men höll igen och vädjade till dem.
Jag tyckte att jag begått en sån stor bedrift, som inte släppte lös min innre vulkan direkt och skrämde skiten ur dem så dom skulle ge mig pengarna.
Jag fick en del av pengarna+ att de lät mig panta alla småsaker jag hade i fickorna och i en kasse.
När jag kollade listan så fick jag typ 12 kr för en jojo och 1 krona för en kola osv osv..
Men ändå fattades det pengar för de dyra halsband och sånt som jag lämnat över disk till dem??!!
Det var så mycket mer i denna drömmen och jag var dessutom smal och singel och skulle in på ett disco där killarna satt och glodde åt mitt håll.
Tydligen såg jag bra ut i drömmen.
Kände mig välklädd, sminkad och friserad och sugen på disco.
~slut dröm~

Men vad är det med mig egentligen????
Drömmer ju övertydligt symboliska drömmar märker jag.
Visst det är ju så att jag spelar upp hela mitt liv inför mina ögon för att minnas det jag ska berätta under utredningen, men ändå.
Känner mig så apatisk och deppig i dag, men har ingen ångest.
Skönt att åtminstone den håller sig borta.

Nu avrundar jag med att berätta att min käraste yngsta bästis Andrea fyller år i dag.
Hon leve!
Hipp ! Hipp ! Hurraaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Huraaaaaaaaa!!!!!!!!! Hurraaaaaa!!!!!!!! Hurraaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

:-)
Ses!

1 kommentarer:

Klockan december 11, 2005 6:33 em , Anonymous Anonym sa...

Hej Ankie!

Visste du att det fanns kokain från början i Cocacola? När det upptäcktes blev det ett jäkla halabalou. Tror tusan det!
Hoppas så inneligt att du känner dig bättre snart, värk är hopplöst att dras med!
*En stor kramis!*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida